DrukConnect
Webshop in bedrukte relatiegeschenken

• Suzanne
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Fijne persoonlijke service waar nodig en de website werkt snel en makkelijk. Ook het ontwerp krijg je snel toegestuurd. Nu nog wachten op het eindresultaat maar ook dat gaat vast en zeker in de smaak vallen.

Antwoord van DrukConnect

Beste Suzanne, dank je wel voor je beoordeling. Super om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen en dat onze site lekker snel en makkelijk werkt. Over het eindresultaat maken we ons helemaal geen zorgen :-) Veel plezier met de bedrukte paraplu's en tot de volgende keer!

• Johan Mans
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Snel contact en levering volgens afspraak.

• Hoe beoordeel je DrukConnect?

• Farah
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Snelle reactie, levert binnen de afgesproken tijd, mooi product!

• Mandy
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Zeer goede service, snelle levering en goede kwaliteit, zowel de paraplu's als de bedrukking!
    Al met al een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen, dank jullie wel!

• Jeffrey
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Goede communicatie ne top service! mooi producten!

• Bas
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Via mail duidelijk overleg gehad over de bedrukking. Product werd eerder geleverd dan verwacht en prijs is laag. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Esther
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Fijn contact met medewerker. Vlot en kundig advies. Snelle levering.

• Ron
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Heel prettige samenwerking met DrukConnect toen bleek dat sommige producten pas later geleverd konden worden.

• Megan
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Ik ben zo goed geholpen door Marlon! Ik moest 60 sweaters bestellen voor een meerdere partijen en er was veel onduidelijkheid aan onze kant en keer op keer aanpassingen. Marlon was erg geduldig en stond open voor elke aanpassing. Het heeft door onze onduidelijkeid uiteindelijk een aantal weken geduurd om ze te bestellen na dagelijkse veranderingen maar het is gelukt en wij zijn erg tevreden. Bedankt DrukConnect en Marlon Maens

• Gert
    Geverifieerde klant van DrukConnect

Prima product, prima service, alle afspraken keurig nagekomen.