DubbelGaaf.nl

DubbelGaaf.nl is specialist in het leveren van hoge kwaliteit refurbished computers, laptops, ruggedized en meer. Ons team van specialisten helpt u graag met de juiste keus!
laptops computers ruggedized
Filter 137 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 114 met beschrijving

• Ab Parmentier
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Zeer tevreden over twee tweedehands monitoren die snel geleverd werden. Professioneel verpakt. Bedankt voor de service!

• Christ van den Munckhof

Prima service snelle levering

• Hoe beoordeel je DubbelGaaf.nl?

• jan kloosterman

goede service

• Martijn
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Mijn vragen over het product dat ik op het oog had snel en volledig beantwoord. Na mijn bestelling geplaatst te hebben snel verzonden en geleverd en in uitstekende conditie ontvangen.
    Ben zeer tevreden!

• Arthur Pieters

Reverbised is perfect.

• Micha Kragting
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Vandaag besteld, morgen in huis. In nieuwstaat en werkt prima. Voor mijn dochter voor school een laptop besteld. Goede conditie van de accu is hier bij erg belangrijk. Ook deze lijkt in nieuwstaat.

• Jeroen
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Duidelijke website, zeer snelle en nette levering en een mooie prijs. Onze dochter is erg blij met de laptop.

• René
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Goede prijs voor een rugged tablet. Zal goed van pas komen op mijn zeilschip!

• Dave van Toer

Snel geleverd, top product. Ziet eruit als nieuw ❤️

• Kajé Knol
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

zeer goed verzorgde levering...

• Kees Schuurman
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Snel geleverd en het geleverde was boven verwachting, echt top!

• D. J. Zomerdijk
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Goede levering, keurig verpakt tijdens de levering.

• Dirk Baerbier
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Goede prijzen en goede service.

• Adrianus van der Heiden
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Zeer tevreden !! Punctuele levering, verzorgde info en opvolging.Het product is van uitstekende kwaliteit en overtreft onze verwachtingen.

• Sylvia
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Tablet netjes verpakt ontvangen. Is als nieuw. Werkt prettig. Fijn dat het een geheel komplete uitvoering is. Ik ben er blij mee.

• Gerrit Jan Hallink
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Snelle levering. Nette refurbished tablet.

• Ton Schults
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Snelle levering, netjes verpakt. De MacBook (Pro) ziet er goed uit. Gebruikerssporen zijn er nauwelijks. Of het echt een goed apparaat is, zal de tijd moeten leren. Tot nu toe werkt alles perfect, dus ik heb er alle vertrouwen in.

• Timo
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Goede service, product was snel geleverd, goed verpakt en in goede staat. Daarnaast een verbazende selectie aan kabels, gratis meegeleverd. Dat is toch een stukje extra service waar je blij van wordt :)

Al met al zeker een aanrader.

• Pieter
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Volgens de website is het bestelde tablet "Refurbished".
    De beide accu's halen het hooguit 3 tot 3.5 uur (samen), terwijl toen de table nieuw was dit 10-12 uur was. Ik zit dus niet eens op een derde.
    Ook is er een probleem met de oplaad stekker.
    DubbelGaaf heeft aangeboden om de tablet opnieuw na te lopen en te repareren. Hiervoor zou een retourlabel komen, maar dat was 3 weken geleden...

Ik vind de tablet eerder een 2e hands tablet met gebreken i.p.v. een refurbished tablet. Ik koop vaak refurbished apparatuur en die zijn dan met nieuw te vergelijken.
    Al met al een onvoldoende.

Antwoord van DubbelGaaf.nl

Beste Pieter,

Nogmaals excuus dat het retourlabel niet bij je aangekomen is.
    Helaas hebben we niet eerder van je vernomen dat je het retourlabel nog niet had ontvangen.

We hebben inmiddels contact gehad en je hebt aangegeven dat je af ziet van diagnose en reparatie.

Met vriendelijke groeten,

• Ernst Reidinga
    Geverifieerde klant van DubbelGaaf.nl

Snel geleverd, top toestel in absolute nieuwstaat voor een prijs waar ik ze nergens anders kon vinden! Zeer tevreden!