Duo Commerce

Duo Commerce

Wij zijn Mike en Dane, gebroeders Bakker. Samenwerkend onder de naam Duo Commerce. We zijn net als jij enthousiast om funko's te verzamelen.

Wil jij de allernieuwste Funko Pop kopen? Check de shop. Ruim Assortiment ✓ Snelle levering ✓ Goede prijzen ✓ Perfecte klantenservice ✓
8,9

• Sonja Ruytenbeek
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Funko bitty pops Star Wars gekocht. Goeie prijs en snel verzonden. Jammer dat ïk de pop die "verborgen" was al had. Maar dat is altijd het risico al je er al veel hebt.

• Klaas Wiss

Super , helemaal happy. En snel

• Hoe beoordeel je Duo Commerce?

• Tess Hoekstra
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Duurt een beetje lang qua verzending.

• Berry smit

Netjes verpak

• Fabio

Top, bedankt!

• Mitch De Pree
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Top prijzen, veilig aangekomen en supersnelle verzending!!!

• Fatma Van Nobelen

Snelle en goede service

• john speets
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Helemaal top snel en erg leuk als we gaan slapen mooi gezicht

• Tijs
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Geweldige service, lekker snel binnen en in goede staat

• Reckcity
    Review voor Duo Commerce

Top zaak. Gelijk stuk of 10 gekocht. En dat ga ik zeker weer doen. Super goed ingepakt. Mooie case er nog bij. En de volgende dag was t er al. Ben zeer tevreden. En de prijs is ook perfect. Je kan t zelf vergelijken. Maar meestal zijn de funkos met sticker of vaulted. Stukken duurder op andere webshops. 10/10 bedrijf. Hier moet je je funkos kopen. 🤩🤴

• Alex
    Review voor Duo Commerce

Echt een goede service. Had de funko pops de volgende ochtend al meteen in huis. Hoewel de funko's goed verpakt werden, is een van de protectorguards een beetje misvormd. Voor de rest echt een goede site met producten die je nergens anders aan zo'n goede prijs vindt

• Marian
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Snel verzonden en super goed verpakt! Top!

• Tjitske Schenk
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Het was echt snel bezorgd en voor een goede prijs ook nog

• Damian
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Ik kwam deze website tegen en bestelde batman in batmobile, een paar dagen later kwam die binnen en hij had boxdamage, terwijl ik een nieuwe had gekocht, ik liet het gaan en bestelde een paar dagen geleden donald duck firefighter, hij kwam binnen en hij zag er supper netjes uit, hij zat in een protector, ik haalde hem uit de protector en hij had heel erg veel boxdamage, de protector was glow in the dark dus in de protector kon je niet zien dat die beschadigd was. Ik ga hier nooit meer bestellen. Geen aanrader!!

Antwoord van Duo Commerce

Beste klant,

Onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. Het spijt ons te horen dat u beschadigde items hebt ontvangen. We waren alleen niet op de hoogte van het probleem, omdat u geen contact met ons heeft opgenomen. Anders was het inmiddels al netjes opgelost..

De gratis meegegeven Glow protector was een extra service, deze kost normaal €1.50, aangezien de reguliere protectors tijdelijk uit voorraad waren hebben wij deze protector aan u gegeven. Wij sturen nooit bewust boxdamage op, het is niet voor niets dat wij een apart boxdamage categorie hebben en ook boxconditie scores geven aan producten. Dit moet onopgemerkt zijn gebeurd of beschadigd zijn geraakt met transport.

U kunt contact met ons opnemen, dan lossen wij het op.

We streven ernaar onze service te verbeteren en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen.

Dane

• Quinten Holt
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Het duurde wel effe voordat, mijn funko poppen binnen kreeg. Ook omdat het niet meer op voorraad was maar, ik kreeg mijn funko poppen in perfecte staat binnen. Ben er heel erg blij mee.😁

• Pepijn Mört

Goed verpakt!

• Rob De Boer
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Mooie pops, goede prijs en snelle levering

• Peter L.
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Prima ervaring. 's-Middags besteld, volgende ochtend al bezorgd. Goed verpakt.

• Joyce
    Geverifieerde klant van Duo Commerce

Als je dingen besteld die op voorraad zijn dan heb je ze supersnel thuis. Bestel je pre order poppen. Dan wordt je goed op de hoogte gehouden. Wij zijn erg tevreden. Erg fijne service en mooie pops.

• Heiko van Beek