DutchDoll.net

DutchDoll.net

DutchDoll is gespecialiseerd in levensechte sekspoppen.
We leveren zowel aan consumenten als aan bedrijven.

• M.
    Geverifieerde klant van DutchDoll.net

Want Henk is een zeer goed advies en heeft aan al mijn vragen zeer goed beantwoord. Haartelijk bedankt aan hem !

• R.
    Geverifieerde klant van DutchDoll.net

Direct contact wat ze zeggen doen ze prima product

• Hoe beoordeel je DutchDoll.net?

• Jeronimo
    Geverifieerde klant van DutchDoll.net

Zeer fraaie realistische dolls van zeer hoge kwaliteit, geen gedoe en achteraf iets wat niet klopt (what you see is what you get!), waanzinnig snelle service via mail of telefoon (zelfde dag, ook weekend!),persoonlijk en ook meedenkend, en bezorging niet alleen via normale koeriersbedrijven, maar ook persoonlijk als dit nodig mocht blijken! Echt super, wat extra belangrijk is bij zo'n bestelling.
    Bij twijfel: neem gewoon eens contact op met hen. Betrouwbaar en prettig!!

• B.
    Geverifieerde klant van DutchDoll.net

Uitstekende service, goede kwaliteit, behulpzaam.

• ViewRon
    Review voor DutchDoll.net

Ik heb Roxy nu bijna 2 maanden in huis en ben zeer tevreden met deze doll van eigen bodem
    De kwaliteit is wat je mag verwachten van een TPE doll met inwendig skelet. Het onderhoud is makkelijk want door het Premium TPE hoef je de doll niet telkens te poederen na het wassen, Het tpe zelf zorgt voor een baby zachte huid zonder te plakken zoals dat bij de andere merken wel het geval is en ik spreek hier uit ervaring.

Dutchdoll heeft echt goed werk afgeleverd met de dolls uit eigen huis, en ze zijn direct uit voorraad leverbaar wat ook een pluspunt is want bij de andere merken moet je vaak weken wachten voordat je de doll in huis hebt.
    Ik heb Roxy aangeschaft vanwege meerdere redenen, omdat ik al een doll had wilde ik er graag een 2e doll bij hebben. Omdat ik graag fotoshoots maak met mijn 1e doll leek het mij leuk om een 2e doll erbij te hebben voor meer variatie.

Tot slot: De service van dutchdoll en alles erom heen is prima in orde en ik beveel dutchdoll dan ook aan als je op het punt staat een doll te kopen, de kwaliteit van de doll zelf is goed evenals de prijs en het totaal pakket dat er als service geboden wordt.