E-bikeaccuspecialist

E-bikeaccuspecialist

Wij zijn E-bikeaccuspecialist.nl, specialist in fietsaccu's, acculaders en accessoires voor elektrische fietsen. En zoals je kunt raden hebben wij een hart voor het fietsen. Ons doel is dan ook om het fietsen voor iedereen zo leuk én aantrekkelijk mogelijk te maken.
fietsaccu acculaders fietsaccu revisie
9,6

• Herma Dieks
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

Ben geweldig geholpen door e-bikeaccuspecialist.nl. De klantenservice wist gelijk welke accu ik moest hebben voor mijn Gazelle. En de prijs viel erg mee. Ze hebben me zelfs nog even door het bestelproces geholpen. De accu werd de volgende dag al bezorgd. Top service.

• Wim Haring
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

De site is erg overzichtelijk en kon mijn accu eenvoudig vinden. Ik heb voor de zekerheid even contact gehad met de serviceafdeling en een goed advies gekregen. En de prijs was prima. De accu werd de volgende dag bezorgd.

• Hoe beoordeel je E-bikeaccuspecialist?

• Harry Smulders
    Review voor E-bikeaccuspecialist

Mijn Giant accu was helaas niet meer leverbaar. E-bikeaccuspecialist.nl adviseerde mij de accu te reviseren. Ik ben erg tevreden met het resultaat en de begeleiding door de klantenservice. Ik heb inmiddels al weer ruim 100 kilometer gefietst.

• Carla Koning
    Review voor E-bikeaccuspecialist

Op de site kon ik mijn Bafang accu snel vinden. Ik heb gekozen voor een zwaardere variant. De accu werd snel geleverd en past perfect.

• Leo Blom
    Review voor E-bikeaccuspecialist

Ik was op zoek naar een nieuwe Shimano accu voor mijn Gazelle. Bij e-bikeaccuspecialist.nl was de accu het goedkoopst. Ik heb hem daar besteld. Verder prima. Snel geleverd. Past perfect.

• Bert Muller
    Review voor E-bikeaccuspecialist

De serviceafdeling van e-bikeaccuspecialist.nl heeft mij gewezen op de Bafang 750 voor mijn Amslod fiets. Ik kan er heel ver mee fietsen. Een goed advies en een goede keuze.

• Rebecca Zwols
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

Ik heb mijn nieuwe Stella gekocht bij e-bikeaccuspecialist.nl. Het ging allemaal heel soepel en snel. 'S-middags besteld en de volgende dag al geleverd. Top service.

• Haico Smits
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

Ik heb bij e-bikeaccuspecialist.nl gekozen voor een vervangende accu voor mijn huidige Bosch accu. De klantenservice heeft mij overtuigd en ik ben er tot nu erg tevreden over. De accu bleek op voorraad en werd snel geleverd.

• Sonja Jonker
    Review voor E-bikeaccuspecialist

Ik heb een Stella 17.5 gekocht bij e-bikeaccuspecialist.nl. Prijs was prima. De accu werd snel geleverd.

• Brian Bosman
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

Een kennis van ons adviseerde e-bikeaccuspecialist.nl Bestellen ging eenvoudig en de accu werd snel geleverd.

• Sierd Vaatstra
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

Het zoeken naar de juiste accu en het bestellen ging eenvoudig en snel op de website. 'S-avonds besteld en de volgende dag geleverd. Ook goed verpakt. Prima service.

• Alex Kuijpers
    Review voor E-bikeaccuspecialist

We hebben een erg goed contact gehad met de klantenservice. De medewerker wist ons precies te vertellen welke accu we nodig hadden voor onze fiets. Werd ook snel geleverd. Aangenaam verrast. Groeten, Alex en Rita.

• Heiko Prins
    Review voor E-bikeaccuspecialist

Volgens mijn fietsenmaker was mijn accu niet meer leverbaar. E-bikeaccuspecialist.nl heeft hem voor mij gevonden en ook snel geleverd. Ik heb mijn eerste kilometers inmiddels alweer gefietst. Dank voor jullie genomen moeite. Groet Heiko

• Sebas Kok
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

Ik zag de Bosch 400 op de site van e-bikeaccuspecialist.nl. De accu bleek ruim € 160,00 goedkoper dan bij mijn eigen fietsenmaker. Wel even contact gehad met de klantenservice en zij hebben mij weten te overtuigen. Al weer 500 kilometer gefietst.

• Inge Jacobs
    Review voor E-bikeaccuspecialist

Accu werd op tijd geleverd en was goed verpakt. Moest wel een software update uitvoeren, maar daarna werkte de accu prima.

• Rutger Hermans
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

Mijn oude Bosch Powerpack 500 was aan vervanging toe. Ik heb er ruim 9000 kilometer mee gefietst. E-bikeaccuspecialist.nl was de goedkoopste en ze gaven 3 jaar garantie. Na een kort contact met de serviceafdeling de accu daar gekocht. Accu werd snel geleverd en was goed en neutraal verpakt. Op naar de volgende 9000 kilometer.

• Saskia Vos
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

Ik heb getwijfeld of ik nog een nieuwe accu zou kopen voor mijn Stella fiets, maar de prijs bij e-bikeaccuspecialist.nl gaf de doorslag. De accu werd trouwens snel geleverd. Ik ga weer lekker fietsen.

• Jeffrey Verbeek
    Review voor E-bikeaccuspecialist

Ik heb bij e-bikeaccuspecialist.nl een Bosch 500 frame accu gekocht. Omdat ik al zeven jaar deze accu gebruik, heb ik op prijs gezocht. Zij waren de goedkoopste. Even goed rondkijken scheelt toch heel veel geld. Accu werd snel geleverd en ik heb inmiddels al weer heel wat kilometers gemaakt.

• Rico Sanders
    Review voor E-bikeaccuspecialist

Ik heb voor mijn Stella Livorno een nieuwe accu gekocht. Jammer dat mijn oude lader niet meer past. De klantenservice heeft mij een nieuwe lader geadviseerd. De accu en de lader werden snel geleverd.

• Nina Driessen
    Geverifieerde klant van E-bikeaccuspecialist

Het contact met de service afdeling was erg plezierig. Ze zijn deskundig en erg vriendelijk. Uiteindelijk voor een Bafang 750w gekozen. Ik kon hier de meeste kilometers mee fietsen.