Eko de Peko

Eko de Peko

EKO de PEKO is een hippe, vrolijke webshop die verantwoorde kinderkleding en accessoires verkoopt. Leuke, mooie merken, anders dan anders én betaalbaar!

Bij EKO de PEKO vinden we belangrijk dat de producten die we verkopen:
- gemaakt zijn van biologische grondstoffen
- zonder gifstoffen worden bewerkt
- onder eerlijke omstandigheden worden geproduceerd
- leuk zijn voor kinderen die kind mogen zijn
- lang mee gaan door de kwaliteit en doordachte manier van ontwerpen. Want ook dat is duurzaam!

Dus, vraag jij je ook wel eens af of er leuke, betaalbare alternatieven zijn voor de milieuonvriendelijke kinderkleding die vaak onder slechte omstandigheden geproduceerd wordt? En wil je ook dat je kinderen er net even anders bij lopen dan de andere kinderen in de klas?
Kom dan kennis maken met EKO de PEKO. Wij delen namelijk graag onze passie voor bio + eerlijke + duurzame kinderkleding waar je mee voor de dag kan komen!

• Hélène
    Geverifieerde klant van Eko de Peko

Snelle levering en mooi aanbod van duurzame kinderkleding!

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Eko de Peko

Leuke kleding voor een leuke prijs!

• Hoe beoordeel je Eko de Peko?

• Ria
    Geverifieerde klant van Eko de Peko

En persoonlijk en aardig bericht bij het pakket en goede service, mooie kwaliteit

• Ype

Leuke kleding,
    bezorging duurde wel erg lang

Antwoord van Eko de Peko

Hoi Ype,

Bedankt voor je recensie (: Jammer te horen dat de bezorging lang duurde. Het is momenteel echter erg druk bij PostNL ivm de lockdown, dus helaas kon ik hier persoonlijk weinig aan doen. Hopelijk zijn de kleren verder naar wens (:

Hartelijke groet, Lisette

• Marije
    Geverifieerde klant van Eko de Peko

Leuke website, en lekker snel verzonden met een mooi papiertje er omheen, en een lief kaartje erbij. Zo zien we het graag!

• Evi

ecologische kleding

• Lieve
    Review voor Eko de Peko

Fantastische winkel!

• Maaike
    Geverifieerde klant van Eko de Peko

Mooie kleren, snelle afhandeling en een fijne, persoonlijke noot er bij.

• Eefje en Sophie

Super kleren

• Marian
    Geverifieerde klant van Eko de Peko

Mooie kleding, snelle service. Echt een cadeautje om het pakket open te maken!