Ergonomiewebshop.nl

Ergonomiewebshop.nl

Ergonomiewebshop.nl is de ergonomiespecialist in Nederland en Duitsland inzake advies en verkoop van ergonomische producten voor computer werkplekken en industrie. Onze ervaren bedrijfsfysiotherapeuten adviseren u graag over welk product het best past bij uw fysieke klachten. Natuurlijk is voorkomen beter dan genezen, dus al onze producten zijn ook zeer geschikt om te gebruiken als u geen klachten hebt maar deze wilt voorkomen.

U kunt ook altijd terecht in onze showroom in Heerlen. Deze vind u in het Parallel-Gebouw op de 2de etage.

Showroom:
Akerstraat 27
6411 GW
Heerlen.
Alleen op afspraak te bezoeken.
De zekerheden van https://ergonomiewebshop.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Alweer bijna 20 jaar actief als bedrijfsfysiotherapeut met het thema lichamelijke belasting en arbeid. Deels vanuit dienstverlening maar sinds ruim 10 jaar ook met een aanbod in ergonomische hulpmiddelen voor beeldschermwerkplekken en industrie. Onze missie is onze kennis over het lichamelijk functioneren verbinden aan het aanbod van ergonomische producten beschikbaar op de markt. Hierdoor kunnen wij onze klanten met kennis ondersteunen en weet u als klant dat uw uitgegeven geld ook tot het gewenste resultaat leidt!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015