FairtradeUpgrade.shop
Een webwarenhuis en een stenen winkel in Kamperland vol Fair Trade, Direct Trade en Handmade artikelen, helemaal van nu.
Moderne, originele en eerlijke items om verliefd op te worden.
Doordat wij er als "Not For Profit Only" bedrijf voor zorgen dat 10% van de winst in een werkvoorzieningsproject voor vrouwen in Mushqeta, Albanië word gestoken, gebruiken we jouw aankoopbedrag dus weer om anderen te helpen.
Zeg nu zelf, dat is geen geld uitgeven dat je doet. Nee, jij verbeterd de wereld, bij iedere aankoop op FairtradeUpgrade.shop of in onze winkel in Zeeland.

• conny van tpad

Topper

• mevrouw Dierssen
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

hele leuke sleutelhangers voor een goede prijs én daarbij een goed doel steunend!

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Wat een fijne review mevrouw Dierssen, bedankt voor de mooie bestelling en het vertrouwen. Graag tot ziens in de shop.

• Hoe beoordeel je FairtradeUpgrade.shop?

• Janine Wansinck-Entius
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Goede prijs en topservice!

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Wat een prachtige beoordeling Janine. Service is bij ons een van de belangrijkste pijlers. Wij worden er heel blij van als dat gewaardeerd word. Heel graag tot ziens in de webshop of winkel en bedankt voor je support.

• conny van tpad
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Geweldige shop ,goede producten en ik help er ook nog mensen mee .
    Helemaal top

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Beste Conny, bedankt voor de mooie bestelling en deze super lieve woorden. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in de winkel.

• Mike Scheeren
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

service en snelle levering. Ben zeer tevreden.

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Wat heerlijk dat we ook de sportleraren onder onze klanten blij kunnen maken met chocolade. Graag tot ziens Mike.

• Henk Jan van den Broek
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Mijn bestelling was zo goed verzorgd. De bezorg doos open maken was al een feestje. Zo goed verpakt. De Johnny Doodle milk, fudge & brownie chocolate bar is een heerlijke traktatie voor de smaakzintuigen. Dol op de pluche baby Lynx. Zo mooi gedetailleerd, zacht en Eco friendly! Leuke attente extra's zaten er ook bij. Je voelt je verwend. Super tevreden. groetjes Henk en Jan

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Bedankt voor deze mooie rating Henk, daar doen we het voor. Graag tot ziens.

• Leonora Nemeth
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Geen orderbevestiging of mail gekregen maar product toch snel geleverd :). Erg blij mee.

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Beste Leonora, bedankt voor de mooie review.
    Onze excuses voor het ongemak van de niet ontvangen bevestiging.
    Uw bestelling viel helaas gelijk met een update van de webshop.
    Ik heb geprobeerd de bevestiging zo snel mogelijk na te sturen en hoop dat deze wel is binnen gekomen.
    Veel plezier van uw bestelde product en graag tot ziens in de winkel.

• Yvonne Van Dam

Prima service

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Beste Yvonne, bedankt voor de mooie beoordeling. Waarmee zou ik voor jou de after sales en garantie nog kunnen verbeteren? Daar leer ik weer van.
    Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens in de winkel.

• Gaby Kleuver
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Zeer snelle service en bij kadootjes samenstellen word er met je mee gedacht.

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Wat een mooie review Gabrielle, bedankt hier voor.
    Hopelijk kunnen we je chocolade verslaving blijven voeden haha.
    We vonden het leuk met je mee te mogen denken en zijn blij dat er uiteindelijk een leuk pakket uit samengesteld kon worden.
    Graag tot ziens in de winkel.

• Anke de Geus
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

vanwege het fair trade merk

Beste Anke,
    Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat we er samen uitgekomen zijn ondanks de drukte bij Post.nl. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de winkel.