FairtradeUpgrade.shop
Een webwarenhuis en een stenen winkel in Kamperland vol Fair Trade, Direct Trade en Handmade artikelen, helemaal van nu.
Moderne, originele en eerlijke items om verliefd op te worden.
Doordat wij er als "Not For Profit Only" bedrijf voor zorgen dat 10% van de winst in een werkvoorzieningsproject voor vrouwen in Mushqeta, Albaniƫ word gestoken, gebruiken we jouw aankoopbedrag dus weer om anderen te helpen.
Zeg nu zelf, dat is geen geld uitgeven dat je doet. Nee, jij verbeterd de wereld, bij iedere aankoop op FairtradeUpgrade.shop of in onze winkel in Zeeland.

• Ekaterina Bogaart
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Geweldige service, hulpvaardige houding voor de klant, oog voor de wensen van de klant.

• Jolanda Hoogendijk

Top!!

Beste Jolanda,
    Daar worden wij nu blij van, zo'n enthousiaste reactie op onze winkel. Bedankt en graag tot ziens.

• Hoe beoordeel je FairtradeUpgrade.shop?

• Caroline Horchner

Geweldige service!

Hoi Caroline,
    Wouw, bedankt voor dit mooie compliment. We hopen je de volgende keer net zo goed van dienst te kunnen zijn.

• Astrid Koops
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Goede service, klantvriendelijk, snelle levering

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Bedankt Astrid voor deze mooie review. Daar doen wij ons happydansje wel twee keer voor. Een keer voor je bestelling en een keer voor dit mooie compliment. Graag tot ziens.

• Louise Kleuver-hali
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Snel en goed advies en prachtig ingepakt. De moeite waard om zo fair trade bezig te zijn

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Wat fijn om te lezen dat FairTrade kopen voor jou op deze manier leuker word. Daar doen we het voor. Bedankt voor je mooie bestelling en graag tot ziens.

• Wilma Bregman

Uitstekende service !

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Bedankt Wilma voor dit mooie compliment. We doen het met veel plezier en zijn dan blij met reacties als deze van onze fijne klanten. Graag tot ziens in de winkel.

• Joke Broersen

Goede service en betaalbaar

Beste Joke,

Bedankt voor deze mooie feedback. Geniet van het lekkers en graag tot ziens in de winkel.

• Mari
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Hele vriendelijke service. Mooie producten voor een prima prijs. Fijn gevoel aan over gehouden

Beste Mari,

Wat een fijne feedback. We horen graag dat onze intentie onze klanten happy te maken ook echt overkomt. Je bent heel belangrijk voor ons. We zien je uiteraard heel graag terug in de winkel.

• ME van der Valk-Mastenbroek

goede service mooie produkten

Beste mevrouw van der Valk,

wat een prachtige review, bedankt hier voor. Graag tot ziens.

• Abdul

Uitstekende ervaring

Beste Abdul,

Bedankt voor deze mooie review. Daar help je ons en onze toekomstige klanten heel erg mee. Graag tot ziens.