FairtradeUpgrade.shop
Een webwarenhuis en een stenen winkel in Kamperland vol Fair Trade, Direct Trade en Handmade artikelen, helemaal van nu.
Moderne, originele en eerlijke items om verliefd op te worden.
Doordat wij er als "Not For Profit Only" bedrijf voor zorgen dat 10% van de winst in een werkvoorzieningsproject voor vrouwen in Mushqeta, Albaniƫ word gestoken, gebruiken we jouw aankoopbedrag dus weer om anderen te helpen.
Zeg nu zelf, dat is geen geld uitgeven dat je doet. Nee, jij verbeterd de wereld, bij iedere aankoop op FairtradeUpgrade.shop of in onze winkel in Zeeland.

• Mari
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Hele vriendelijke service. Mooie producten voor een prima prijs. Fijn gevoel aan over gehouden

• ME van der Valk-Mastenbroek

goede service mooie produkten

• Hoe beoordeel je FairtradeUpgrade.shop?

• Abdul

Uitstekende ervaring

• Cindy Vogel
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Er werd maar 1 product geleverd ipv 2 . Dit werd snel opgelost.

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

We vinden het ontzettend jammer dat je ervaring bij ons niet naar wens is geweest. De bestelling viel tijdens onze vakantie, maar omdat het even kon hebben wij toch de bestelling verzonden met de intentie je een plezier te doen zodat je hem eerder had. Helaas werd hij hierdoor bij de buren afgegeven omdat je niet thuis was. Dit was niet gepland door jou en het spijt ons. Weet dat we het met de beste intentie deden. Het missende artikel werd wel op de geplande datum geleverd en we hopen met het cadeautje dat we er bij hebben gedaan het een beetje goed gemaakt te hebben. Uiteraard hopen we van ganse harte je nog eens terug te zien in onze winkel. Nogmaals bedankt voor je bestelling.

• Corina Seldenthuis
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Snelle service. Netjes verpakt. Vriendelijk.

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Wat fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling Corina. Daar doen we het voor. Bedankt voor de mooie complimenten en graag tot ziens in de winkel.

• Erica Radelaar
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Mooie selectie fairtrade artikelen!

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Bedankt Erica voor dit mooie compliment. We doen ons best om voor onze klanten altijd weer nieuwe moderne eerlijke producten te vinden. Fijn dat dit zo gewaardeerd word. Graag tot ziens in de winkel.

• Kinita Zonneveld
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Leuke, vrolijke spullen. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Snelle levering. Zo blij mee šŸ„°

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Kinita wat een mooie review geef je ons daar. Wat goed om te horen dat je er zo blij van word. Dat is ons nummer 1 streven. Graag tot ziens in de winkel.

• Ada Kik

goed en snel.

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Wouw Ada wat een mooi compliment geef je ons daar. Bedankt en graag tot ziens in de winkel.

• Monique
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Heel tevreden, snelle levering, leuk verpakt én reageren snel op mail.

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Hallo Monique, dat is nog eens een fijne review, bedankt hier voor. We doen ons werk met veel plezier en liefde en het is fijn als onze klanten dat zo ervaren. Graag tot ziens in de winkel en fijne zomerdagen.

• M. van Hove
    Geverifieerde klant van FairtradeUpgrade.shop

Heel tevreden. Het produkt dat ik bestelde was helaas niet leverbaar omdat het beschadigd was. De winkel nam meteen contact met mij op en had een heel mooi alternatief voor mij. Dit was iets duurder maar ik kreeg het voor de prijs van het artikel dat niet leverbaar was.
    Ik had het in een paar dagen in huis.

Antwoord van FairtradeUpgrade.shop

Beste M. van Hove, bedankt voor de mooie review en ik ben blij dat we een goed alternatief hebben gevonden voor je bestelling. Ik hoop dat je er met het warme weer veel plezier van hebt gehad. Graag tot ziens en een fijne zomer.