FlimDeal
Wij bieden een marktplaats aan in de vorm van een veilingplatform. Middels ons platform kunnen zakelijke verkopers op een transparante wijze per opbod producten aanbieden aan consumenten en zakelijke klanten
8,6

• De Algemene voorwaarden kloppen niet!!
    Review voor FlimDeal

In de Algemene voorwaarden staat dat je met PayPal kan betalen maar bij het betalen kom je er dan opeens achter dat dit HELEMAAL NIET mogelijk is!! dat is naar mijn mening misleiding.... heb deze firma gebeld en ze probeerde het goed te praten maar zo werkt dat niet!!
    DUS kijk uit met dit soort sites (bv ook Catawiki) het lijkt allemaal heel mooi maar ze proberen je te belazeren als je niet uitkijkt!! heb de order laten annuleren en koop dit product wel voor een paar tientjes meer bij Amazon of BOL... DAAR heb je btw GARANTIE op je aankoop wat je hier dus niet hebt!!

Antwoord van FlimDeal

Geachte heer,
    Wij vinden het vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met ons platform. Het is zeker niet onze intentie om klanten van verkeerde informatie te voorzien, laat staan een gevoel te geven dat ze bedonderd worden.
    Wij danken u voor de melding en zullen de aanpassingen z.s.m. doorvoeren in onze algemene voorwaarde. Op dit moment faciliteren wij enkel iDeal / Bancontact betalingen die via een veilige omgeving te voldoen zijn.

• Tim
    Review voor FlimDeal

Uitstekend geholpen door de klanten service. Producten kwamen op tijd en goed verpakt binnen. Kortom een top ervaring bij deze site!

• Hoe beoordeel je FlimDeal?

• Joseph
    Review voor FlimDeal

Ik heb geboden. Hoor niks van overbiedingen en kan de veiling niet terugroepen om resultaat te zien. Dus ben er redelijk zeker van dat het geen zuivere koffie is.

• Geert
    Review voor FlimDeal

Leuke site met verscheidenheid aan producten en voor bijna ieder wat wils. Bijna allemaal merk producten en van goede kwaliteit. Heb je een veiling gewonnen dan staat een paar dagen de bezorger op de stoep om de producten te brengen. Kan niet anders zeggen dan top.

• Gerda
    Review voor FlimDeal

Leuke producten, ik had zelf een koptelefoon gewonnen. Binnen 2 dagen thuisbezorgd en contact was ook netjes en snel. Zeker een aanrader.

• Luuk
    Review voor FlimDeal

Betrouwbare veiling, communicatie mocht iets beter.

Mooie set high end speakers gewonnen, helaas zat er geen Track en Trace nummer bij en was de communicatie niet juist zodat de levering maar net goed ging. Hier is echter naderhand terugkoppeling over geweest om dit in de toekomst beter aan te pakken. Zeker een veilingsite om in de gaten te blijven houden.

• Gerrit Jan Pap
    Review voor FlimDeal

Goede en nauwkeurige app met ook een eerlijke kans voor andere bieders. Na sluiting vd veiling heel snelle levering van de gewonnen kavels! Klasse, hou dat vol!

• Peter
    Review voor FlimDeal

Duidelijk, snel, goede beschrijving, goede levering

• Edwin
    Review voor FlimDeal

Prima producten, eenvoudige site, snelle levering en goed verpakt.

• Lies
    Review voor FlimDeal

Leuke veilingsite. Snel antwoord bij vragen over de producten.

• Wil vd Heuvel
    Review voor FlimDeal

Afhandeling perfect. Snelle levering.

• Marjo

Iets sneller reageren

• G
    Review voor FlimDeal

Fijn werkende veilingsite met leuk aanbod. Bestelling was binnen 2 dagen netjes thuis geleverd.

• Daniel Koks

topper

• Martijn Mulders
    Review voor FlimDeal

Lage prijzen, snel verstuurd, netjes verpakt. Gewoon top.

• Dennis Baggerman
    Review voor FlimDeal

Wordt op tijd afgeleverd, en was goed verpakt