Foodl
Foodservice voor food professionals en ondernemers. Foodl is het open platform waar je met een paar muisklikken alles bestelt wat je nodig hebt. Bij ons vind je bekende A-merken, maar ook bijzondere parels. Merken, producten of initiatieven waar je nog nooit van gehoord hebt. Ieder met een eigen en speciaal verhaal. Allemaal overzichtelijk op één plek.
De zekerheden van https://www.foodl.nl/nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022

Heb je een aankoop gedaan bij een lid van ons? We vragen je jouw ervaring te delen. Deze ervaringen worden publiekelijk getoond om andere consumenten te informeren over de service van de webwinkel.