GREENDISCOUNTER
Greendiscounter DE online specialist voor (indoor) tuinbouw artikelen.
9,1
Filter 73 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 41 met beschrijving

• Karel
    Review voor GREENDISCOUNTER

Wat een onbeschoft bedrijf je besteld iets op dinsdag om 14.30 en er staat morgen in huis vervolgens krijg je een track en trace als je daar op kijkt is er bij PostNL niks ontvangen vervolgens stuur ik woensdagochtend een mail met de vraag wanneer het verstuurd wordt en krijg geen antwoord ik zie dat het donderdag nog niet verstuurd is en stuur een mail dat ik het niet meer wil en m’n geld terug wil omdat het veel te lang duurt vervolgens krijg ik weer geen reactie en stuurt dit asociale bedrijf pas vrijdag ochtend mijn bestelling op die ik ondertussen al bij een echte winkel heb gekocht ik bestel hier nooit weer

Antwoord van GREENDISCOUNTER

Karel, Op onze site staat duidelijk dat het product binnen 1-2 werkdagen verzonden zal worden. Zo ook bij jouw bestelling. Het kan natuurlijk ook ons eens overkomen dat het niet lukt om iets op tijd te verzenden. Maar dit was bij jouw order niet eens het geval. De order was inderdaad om 14:30 besteld, en de volgende dag netjes verzonden. Omdat het product gewoon op tijd de deur uit is gegaan had ik geen noodzaak om s ochtends al op jouw botte bericht ter reageren dat het product nog steeds niet verzonden zou zijn?..

Zo ook als ik zie dat we s avonds een e-mail gehad hebben, en het blijkbaar te lang duurt dat je voor 10:30 de volgende ochtend nog geen mail terug gehad hebt.

Jammer dat je de vertraging door de logistiek partner zo zwaar laat tellen voor ons als bedrijf.

Succes in het vervolg

• Diederik
    Review voor GREENDISCOUNTER

Kreeg iets anders als wat ik besteld had,.. kreeg antwoord dat de leverancier andere flesjes gebruikt en een andere geur gebruik. Wou ze terug sturen, maar tot heden niets meer vernomen.

Diederik,
    Ik ben bang dat er iets mis is gegaan in de communicatie? De vormgeving vd flesjes is inderdaad vernieuwd maar dat de geur veranderd is hebben wij nooit gezegd. Wij hebben tot op heden de flesjes ook nog niet retour ontvangen? Dit zou je uiteraard gewoon nog kunnen doen!

• Hoe beoordeel je GREENDISCOUNTER?

• Oekie
    Review voor GREENDISCOUNTER

Goede prijzen en snel handelen

• Mike

Geweldig assortiment

• Meijers

geen echte factuur ontvangen

• Clemont Recourt

alles prima op orde

• Jurgen Timmermans
    Review voor GREENDISCOUNTER

Goede service snelle levering gewoon Topp

• Peter Veenendaal

• Sjef Laeven

Goede snelle service

• Jeroen Klink
    Review voor GREENDISCOUNTER

Lekker duidelijke webshop. Met een hoop keuze wat ik ook altijd fijn vind.
    En lekker snel bezorgd.

• Slawomir Kurzawa

Goede kwaliteit

• Magda Dieleman

Geweldige service.

• Wolter de Boer

• Marten Ruijter
    Review voor GREENDISCOUNTER

Snelle levering, mooie kwaliteit en zeer goede en snelle communicatie !

Antwoord van GREENDISCOUNTER

Bedankt voor je review! We doen ons best! ;)

• F Schings

Bestelling nog steeds na 5 dagen niet ontvangen