Rudolf Dieselstraat 25

Snel en duidelijk.

Stefan Groeneveld beoordeelde op 2019-07-29

Makkelijk en snel.

Dries De Bijl beoordeelde op 2019-06-28

F1 2017 online gekocht via Game-Key, IS de code die toegestuurd schijnbaar al gekoppeld aan een andere account. Mail je game-key. Krijg je geen antwoord.

het is gewoon oplichting op deze manier

Jan Romijnders beoordeelde op 2019-06-27

Key snel geleverd maar op de productpagina zelf stond niet bij welke game provider de key ingezet kon worden

Daniël en Monja Rokven beoordeelde op 2019-06-10

Ze doen wat ze beloven.

PJ Smeele beoordeelde op 2019-06-07

het spel was snel binnen maar bij het opstarten spel ziet het mijn videokaart niet

Reactie van Game Key:
Beste PJ, hoe kan dit aan het spel laat staan aan onze shop liggen? Alle spellen worden via de reguliere platforms geactiveerd (Steam, Ubisoft, origin etc).

david bremekamp beoordeelde op 2019-06-05

Het werkte goed en had de game na 1 minuut.
Gelijk opgestart en werkte goed.

Derek F beoordeelde op 2019-06-01

Game key was binnen de minuut na het afrekenen al in de mail

Arie Moor beoordeelde op 2019-05-31

Goedkope race game gekocht voor mijn kleinkinderen. Met behulp van licentie en bijgevoegde gebruiksaanwijzing voor download ben ik nu de tovenaar, in 1 keer alles opgestart. Top, mede namens de kids.

Pei Hun Chee beoordeelde op 2019-05-28

Bestelling geplaatst op vrijdag (24-05-2019) code snel ontvangen, maar werkt helaas niet. De telefoon wordt niet opgenomen en via email niet gereageerd.

rogier beugelsdijk beoordeelde op 2019-05-28

De key werkte niet, en na wat trekken en duwen werd er een nieuwe key via de leverancier verstuurd. Denk dat ze er weinig aan kunnen doen, en het euvel is opgelost dus alsnog een "goed" beoordeling.

marinus veld beoordeelde op 2019-05-22

Het is geweldig

Wilm van Rooij beoordeelde op 2019-05-08

prima

Guido beoordeelde op 2019-05-06

Per toeval op de site gekomen en in het begin klein beetje wantrouwig. Toch maar geprobeerd een spel te kopen en ging allemaal prima en snel met een lekkere korting. Ik ga volgende keer eerst op deze site kijken als ik een spelletje wil kopen.

hamdi slimane beoordeelde op 2019-05-01

👍 Game key geleverd na verwachting.

Alexander Heesbeen beoordeelde op 2019-04-30

Gewoon zoals het hoort .

Kim Bosch beoordeelde op 2019-04-25

nog geen problemen ondervonden en levering volgt direct na betaling.