De Sporen 10

Mystery shopper

Lees
waarom

Erik beoordeelde op 2019-07-30

Alles netjes en snel bezorgd en handig ingepakt zodat het door de brievenbus kan.
Inmiddels meer dan 10 keer besteld en nog nooit verkeerde producten ontvangen.
Alles werkt tot nu toe ook gewoon zoals het hoort, en de gratis meegeleverde samples zijn altijd welkom ;-)
Niks te klagen dus, ga vooral zo door!

Dragan Blastovicz beoordeelde op 2019-07-18

Eerst de producten:
Ik hoor helaas in de 0,2% van de mensen met een totaal intolerantie voor pg. De e-cig stel me al jaren in staat om niet meer te roken. De zoektocht voor de juiste liquid was ontmoedigend aangezien de meeste zogenaamde 100%VG liquids bevatten degelijk PG. Ik heb gehoord dat het gebruikt wordt in het maken van de aroma’s.. De 100%VG liquids van Go-Vapour zijn DE ENIGE samen met Virgin vapor die geen allergische reacties bij mij veroorzaken. Qua smaak vind ik beide merken erg lekker, naast het feit dat de liquids van Go-Vapour gemiddeld €2 minder/10ml kosten, ze bieden ook veel meer keuzes in smaken.
Nu de mensen:
Misschien een jaar geleden, werd ik gebeld door Go-Vapour, er was iets vreemd met mijn mailadres en gingen me bellen om het voor de zekerheid te controleren.. Ik had inderdaad mijn adres verkeerd doorgegeven.. waardoor ik geen track &trace kon ontvangen. Dat wilde ze voorkomen. 😄
Kort voor de vakantie kwam ik achter maar nog een fles liquid te hebben.. Einde van de dag ging ik nog snel bestellen en een mail sturen met de vraag als het pakketje nog voor mijn vertrek kon komen.
Ik kreeg een snel, uitgebreid en persoonlijk antwoord, en mijn pakketje lag om 12u op de mat de dag daarna.

Ik ben al 2 jaren vaste klant. Vind hun producten de hoogste kwaliteit hebben voor een laag prijs en hun service laat me denken dat het om een familiebedrijf gaat van mensen die hart voor hun vak hebben.
Dat is mijn ervaring met Go-Vapour.

Jan Vos beoordeelde op 2019-06-28

Uitstekende service. Na mijn bestelling van een nieuwe e-sigaret werd ik gebeld door go-vapour. Ik had naast de e-sigaret namelijk ook aroma besteld. Dus geen vloeistof, aangezien ik dat nog in ruime mate had. Om er zeker van te zijn dat ik niet met pure aroma zou gaan roken, werd mij gevraagd of mijn bestelling juist was. Kijk, dat is meedenken met de klant! Top!!

Nathalie van Genderen beoordeelde op 2019-06-01

Tot 2 keer toe telefonisch heel goed geholpen met advies, super snel verzonden en de volgende dag al in huis. Nemen echt de tijd voor je en leggen alles uitgebreid en duidelijk uit.
Nu een aantal bestellingen gedaan, nog een beetje rond gegoogled, maar voor mij geen andere online winkel meer. Goede prijs, veel kennis en snel in huis.

Rob Sibbald beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering en precies wat je bestelt.

Roemer beoordeelde op 2019-01-26

Na uitgebreid telefoongesprek ben ik tot de goeie basispakket gekomen met de juiste liquid. Mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Ivm ik 100%VG wilde aangezien ik niet tegen de PG kan.
Zeer Snelle levering en n week na mn levering werd ik gebeld met de vraag of t me beviel of t goed ging en werd en alsnog de vragen die ik weer had keurig beantwoord.
Zeer goed advies gekregen.
Uiterst tevreden hier over. Nu mijn eigen taak om dit vol te houden en t dampen als eigen te gaan beschouwen ipv de sigaret. .

M Salonikis beoordeelde op 2019-01-25

duidelijke communicatie,dingen die fout waren worden recht gezet TOP

Dinand beoordeelde op 2018-12-08

Hier de Eleaf Amnis besteld, bevalt me zeer goed,ook handig dat je er een reservebatterij bij kunt bestellen. Kan deze zeker aanbevelen. Vindt de vulvloeistof van Go-Vapour ook erg lekker. Kortom een zeer tevreden klant.

M. Kluit beoordeelde op 2018-11-09

Ruim aanbod en vlotte levering.
Helaas was de originele verpakking verknipt, maar het product was onbeschadigd.
Toch jammer, want het staat niet echt professioneel. Zonder dit minpunt had ik het zeker op 'uitstekend' gewaardeerd.

Reactie van Go-Vapour ' De Elektrische Sigaret Specialist":
Beste M,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. De reden dat wij zoveel mogelijk zonder omverpakking versturen is dat we hierdoor de kosten voor verzending laag kunnen houden, daar het dan per briefpost verstuurd kan worden.

Daan te E. beoordeelde op 2018-09-02

Professioneel,vriendelijk,duidelijk,voor een goede prijs,de liquids zijn gecertificeerd en het aanbod in modellen groot.

Dianne beoordeelde op 2018-08-21

Zeer tevreden over deze webwinkel, kreeg uitstekend telefonisch advies, nemen nog echt de tijd voor je. Hele fijne e-liquids van hun huismerk en alles werd de volgende dag al geleverd.

Vincent beoordeelde op 2018-07-24

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Bestellingen worden altijd snel geleverd, en betalen gaat makkelijk via ideal. Het is echt een hele fijne webwinkel!

Marloes beoordeelde op 2018-07-07

Tevreden, snelle en correcte aflevering. En behulpzame klantenservice.

Petra beoordeelde op 2018-06-06

Zeer snelle correcte levering. Super!

Nikky beoordeelde op 2018-04-25

Makkelijk besteld, ik woon dichtbij dus kan het mooi ophalen. Ideaal!

Bruno Laranjo beoordeelde op 2018-04-25

Perfect, I'm cliente for 2 years, everything delivery on time, good quality, no complains.

Frank van der Heide beoordeelde op 2018-03-29

Bij ontvangst van mijn elektronische sigaret bleek dat een reserveglaasje gebroken in de verpakking zat. De verpakking was nog gesealed, dus dat was al vanaf de fabriek. Een mailtje aan Hans van Go-Vapour en ik kreeg een nieuw glaasje. Meteen nog maar wat extra coils besteld, want de service bij G-Vapour is prima! Ook op vragen via de mail krijg je keurig en op snel antwoord.

Willy beoordeelde op 2018-03-26

Ik had een probleem met mijn sigaret maar na telefonisch contact is dit perfect opgelost. Zeer tevreden.

Jacques Poppen beoordeelde op 2018-03-05

Ik heb telefonisch uitstekende hulp gehad om goede producten te kiezen die ook nog eens heel snel geleverd werden. Naderhand nog een paar vragen gesteld en ook die werden moeiteloos opgelost. Prima zaak en dito producten!

ada beoordeelde op 2018-02-07

ben zeer tevreden. snelle levering.