Terminalweg 15
3821AJ Amersfoort
KvK 65201248

9,0

A.M. IJff beoordeelde op 2019-08-16

Zondag besteld, dinsdag in huis door de brievenbus.

Helmie Brode beoordeelde op 2019-08-13

Het paste perfect ,maar de persoonlijke benadering dmv een geschreven bedankje dat maakte het perfect compleet . Vr gr Helmie Brode👍🏻

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Helmie! Mooi dat het perfect past, veel plezier ervan!

Ylva de BOer beoordeelde op 2019-08-13

perfecte afhandeling, netjes in enveloppe verstuurd, ivm porto en een leuk handgeschreven briefje op de rekening.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Ylva!

Hettie Somers beoordeelde op 2019-08-12

Prima. Er is even contact opgenomen omdat mijn bestelling niet helemaal voorradig was en even af te stemmen. Dat is erg service gericht

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Hettie!

Loes Roels beoordeelde op 2019-08-12

Vrijdag besteld zaterdag geleverd .

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Loes!

Helmy Bruning beoordeelde op 2019-08-12

snelle levering in keurige verpakking.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Helmy!

Tom Arnoets beoordeelde op 2019-08-12

Tevreden van het product, duurde wel bijna een maand vooraleer het geleverd werd.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Tom! Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We wensen je veel plezier van je bestelling.

Lucien Decraen beoordeelde op 2019-08-11

Gewoon perfekt

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Lucien!

Dirk Hendrickx beoordeelde op 2019-08-03

Zeer correcte afhandeling van de bestelling.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Dirk!

Christiaan Knijnenberg beoordeelde op 2019-08-03

Vragen werden snel beantwoord en werd goed op de hoogte gehouden wat betreft de bestelling

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Christiaan!

Ineke Logt beoordeelde op 2019-08-02

Snelle, correcte levering

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Ineke!

Tom beoordeelde op 2019-08-02

Erg slechte klantenservice.

Producten besteld die zonder het te vermelden niet op voorraad waren. Producten zouden verzonden worden vanuit de leverancier, dit werd niet gedaan. Eerst werd verteld dat dat ze naar een verkeerd adres waren verzonden en vervolgens waren ze toch niet verzonden.

Bijna een maand wachten op een besteld product, aan het lijntje gehouden te worden met smoesjes, voorgelogen te worden en geen reactie te krijgen op meerdere e-mails is onacceptabel.

Uiteindelijk heb ik het product geannuleerd omdat ik geen vertrouwen meer heb in deze winkel.

Als een product op voorraad is zal deze winkel vast oké zijn, zo niet zou ik echt een andere winkel uitzoeken want ik heb nog nooit een klantenservice gezien die liegt tegen klanten. Er werd geen enkele moeite gedaan om mij pro actief te helpen of op de hoogte te houden.

Ronald Catoir beoordeelde op 2019-08-01

Scherpe prijzen en correcte service.
Niets op aan te merken

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Ronald!

Anthony Weenink beoordeelde op 2019-07-29

Heel erg tevreden. Via tracking goed kunnen volgen, wanneer de bestelling binnen zou komen.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Anthony!

Hans Motsink beoordeelde op 2019-07-28

Gewoon goed, niks bijzonder als je wat besteld

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Hans!

Marjolijn Boekhorst beoordeelde op 2019-07-28

Ik wil een bushnell phantom kopen,. Op de website staat volgende dag thuis ontvangen, anderhalve week ontving ik hem!!! Slechte info.
Hebben ze hem niet op voorraad in de gewenste kleur.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Marjolijn! Onze excuses voor de onduidelijkheid over de levertijd. We gaan met je tip aan de slag.

Peter Van Helden beoordeelde op 2019-07-27

Bestelling prima afgehandeld.

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Peter!

Carla Mouthaan beoordeelde op 2019-07-25

Snelle levering, persoonlijke aandacht

Reactie van GolfCenter.nl:
Bedankt voor je beoordeling Carla!

Chris Jansen beoordeelde op 2019-07-23

Geen levering en communicatie over levering, pas na 3x bellen werd er actie ondernomen. Zit nu nog steeds op terugbetaling te wachten van product wat niet geleverd kon worden.

Beste Chris,

Bedankt voor je beoordeling. Excuses voor de manier waarop het gelopen is. Ik hoop dat de geleverde producten naar wens zijn.

Met sportieve groet,
Beau Bauman

John Loudon beoordeelde op 2019-07-21

Op zondag besteld zou moeten betekenen, conform de belofte op de site, dat geleverd wordt op dinsdag... Nou vrijdag had ik mijn golfschoenen in de bus. Te laat voor mijn golftoernooi.

Beste John,

Bedankt voor je beoordeling! Vervelend dat je schoenen niet op tijd waren voor je golftoernooi. Ik zie inderdaad dat er vertraging is ontstaan bij de verzending via onze verzendpartner. Onze excuses hiervoor.

Met sportieve groet,
Beau Bauman