Halal Candybox

Halal Candybox

Wie is er nou niet dol op overheerlijke snoepgoed?
Als moslim zijnde wij allemaal! Alleen is het jammer dat bijna alle snoepgoed wat er verkocht wordt, gelatine bevat van het dier dat niet halal geslacht is. Dit is voor ons allemaal vervelend en is een muur waar je tegenaan loopt! Wij zijn ervoor om te zorgen dat u kunt genieten van halal snoepgoed. Daarom verkopen wij Halal Candybox, de lekkerste halal snoepgoed van Nederland!
De zekerheden van https://halalcandybox.nl/

Aspirant lid van WebwinkelKeur