Postbus 150
1230AD Loosdrecht

joëlle dubois beoordeelde op 2019-08-19

Het product is van goede kwaliteit en werkt zeer goed. Het maakt me rustig en maakt mijn hoofd stil zodat ik me goed kan focussen. Het doet me deugd eindelijk iets te vinden zonder bijwerkingen met onmiddellijk resultaat. Éen detail: het is verwarrend op de verpakking te schrijven om de aanbevolen dosis niet te overschrijden om vervolgens in de bijsluiter te lezen de aanbevolen hoeveelheid niet als absoluut te beschouwen en de aantal druppels op te drijven naar persoonlijke noden. Ook duurde het even vooraleer mijn bestelling aankwam. Ik besteld het donderdag en kreeg het pas maandag. (Maar ik vermoed doordat donderdag een feestdag was)

Marianne Matthijsse beoordeelde op 2019-08-19

razend snelle levering. Reuze service

leen de witte beoordeelde op 2019-08-18

steeds tevreden!

Chris beoordeelde op 2019-08-18

Superior product, excellent service and fast delivery

FATIMA BARHDADI beoordeelde op 2019-08-17

Produit reçu le lendemain de la commande

greet casteleyn beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering, goed ingepakt

Michelle Vanhakendover beoordeelde op 2019-08-16

tiptop zoals steeds!

alain torcq beoordeelde op 2019-08-16

altyd heel gooie service en top kwalieit aanrader

Hetty Klaasssen beoordeelde op 2019-08-14

Heel tevreden. Snelle levering

Tine beoordeelde op 2019-08-14

Prima zoals altijd

jan hooijer beoordeelde op 2019-08-12

Perfecte site en producten zeer snel en goed geleverd . Voor mij een dikke ๐Ÿ‘

Peter Gaasenbeek beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering. Heel degelijk verpakt. Wellicht is het mogelijk om wat minder papier te gebruiken om op te vullen. Een kleinere doos misschien?
Verder ben ik erg tevreden met het product. Beveel het aan steeds meer mensen aan. Prof Peskin heeft gelijk!

ferdinand beoordeelde op 2019-08-10

Prima eerste ervaring, top ๐Ÿ‘

Kristel Joosen beoordeelde op 2019-08-10

Levering zoals beloofd volgende dag

Ingrid Luypaert beoordeelde op 2019-08-08

deze keer heb ik wel erg lang moeten wachten op het pakket, nl. drie dagen. normaal is het bestellen en de dag nadien is het er al. Desondanks ben ik heel tevreden van de dienstverlening.

Sarina Borry beoordeelde op 2019-08-07

Heel goeie service

Giovanni Lo Bue beoordeelde op 2019-08-06

Razendsnel besteld en geleverd. Heel tevreden.

Nathalie Verswyfel beoordeelde op 2019-08-02

Besteld dinsdag rond 18u en op de website staat de dag nadien bij jou thuis geleverd is pas donderdag aangekomen. Op zich geen groot probleem. Maar alles was perfect inorde. Kon via B-post pakket perfect volgen. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ