Brederhorst 23
6714 KA Ede
KvK 09196916

Wendy Pappelendam beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering, belde zelfs nog of het eerder geleverd kon worden omdat het al klaar was! Helemaal top.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank u wel voor uw mooie beoordeling en fijn dat u zo tevreden bent.

Fam. Meijer beoordeelde op 2019-08-18

Bij twijfel belden ze even om zeker te weten dat het klopte!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank u voor de mooie waardering.

W.J. Craats-Zilstra beoordeelde op 2019-08-05

Heerlijk snel klaar, leuk de handdoeken met de rugzakjes voor mijn achterkleinkinderen. Alleen de aap voor mijn jongste telg vind ik het jasje met naam een beetje te groot voor de aap. Misschien de naam iets lager plaatsen.. groetjes!!!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat alles zo in de smaak viel. Als u de naam te groot op het jasje vindt of het er te hoog op vindt staan, dan wil ik u tegen de kostprijs van 2 euro wel een nieuw jasje borduren. Laat u het dan maar even aan mij weten.

Ron beoordeelde op 2019-08-04

Super service. Hier kan elk bedrijf van klein tot groot een voorbeeld aan nemen!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je Ron, ik ga er bijna van blozen, maar het is wel precies wat we willen leveren: superproducten met een superservice.

Steven vd Brink beoordeelde op 2019-08-01

prima

Dank je

Pris Kroeze beoordeelde op 2019-07-26

Goed en vlot geholpen en de bestelling was erg leuk verpakt!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je voor je goede beoordeling.

Sharon Kiezebrink beoordeelde op 2019-07-25

Snelle levering en uitstekende klantenservice.

Dank je wel Sharon!

hennie van de Weerd beoordeelde op 2019-07-23

Snel en adequaat reageren.
Vriendelijk en empatischšŸ‘

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wat een complimenten Hennie, dank je wel!

Monique De Haa beoordeelde op 2019-07-23

Leuk keykoord, snel in huis, mooi bedrukt!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat je zo tevreden bent, Monique.

Helma van Wanrooij-Stitzinger beoordeelde op 2019-07-21

Olifant met naam en datum bestelt, snel geleverd, en ziet precies uit zoals op hun site.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je wel. Ik hoop dat de olifant ondertussen met veel enthousiasme in ontvangst is genomen?

Lieke Martens beoordeelde op 2019-07-18

Is een goede winkol

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je wel Lieke. Dat proberen we te zijn en uit te stralen.

Moon beoordeelde op 2019-07-10

Doet wat het belooft.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Ja dat doen we. Dank u voor uw reactie.

J. Wolters beoordeelde op 2019-07-04

Heel erg mooi product en kwaliteit een aanrader

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Wat fijn dat u onze producten een aanrader vindt!

M.H. Theunissen-van Raaij beoordeelde op 2019-07-03

Vlot geleverd. Speciale opdracht van speciale afbeelding heel mooi uitgevoerd.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is altijd leuk om weer iets bijzonders te maken.

Greet Breugem-Krol beoordeelde op 2019-07-03

na bestelling een paar dagen later in huis. mooie keycords!!!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Fijn dat alles naar tevredenheid is.

J. Hulshof beoordeelde op 2019-06-20

Snelle levering, keurig verzorgd.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank u wel, fijn dat u zo tevreden bent!

Martina Smit beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden! Bestelling zag er netjes uit en was snel klaar.

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Dank je wel voor je positieve reactie. Ik hoop dat de kleintjes en hun ouders met veel plezier gebruik zullen maken van hun badcapes.

Faye & Olivia Van der Werf beoordeelde op 2019-06-11

Zeer slecht. Bestelling na 2 weken nog steeds niet binnen. Mevrouw netjes gevraagd of ik mijn geld terug mocht, werd vrij moeilijk over gedaan. Jammer!

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Jammer dat dit zo moest gaan. U heeft 27 mei, besteld. Dat is vandaag precies 2 weken geleden en geen 3 weken. Bovendien zat de hemelvaart en de Pinksteren er nog tussen als vrije dagen. Maar dit doet niet zoveel ter zake, want ik heb de keycords meteen de 27ste gemaakt en opgestuurd. Dat er bij de post blijkbaar iets mis is gegaan, is heel jammer en vervelend, maar daar heb ik helaas geen invloed op. Ik heb aangeboden nieuwe keyords te sturen, maar u wilde, luid en duidelijk, alleen uw geld terug. Hier hebt u geen recht op, natuurlijk wel op nieuwe keycords, maar die wilde u niet. Ik begrijp absoluut niet waarom niet. Om verdere discussie te voorkomen heb ik al aan het begin van de avond uw geld teruggestort, maar dat is niet te doen gebruikelijk. Wij zijn verantwoordelijk dat u het bestelde krijgt, en daar geeft u mij niet de gelegenheid voor. Bovendien is de kans erg groot dat u deze week de keycords gewoon nog bezorgd krijgt.

Duuk beoordeelde op 2019-06-10

tevreden, netjes geleverd

Reactie van Het Borduurvlindertje:
Bedankt voor je reactie. Jij bestelde op hemelvaartsdag en die dag en de dag erna waren we gesloten, dus vandaar dat het, naar je idee, wat langer duurde voordat je de bestelling ontving.

K.J.A.van Hengel beoordeelde op 2019-06-03

kiuo9n'0omh