Hobbeltjes

Mensen vragen vaak hoe ik aan de naam Hobbeltjes kom. Tijdens mijn zwangerschap noemden Corné en ik onze baby al 'Hobbeltje'. Na haar geboorte bleek dit koosnaampje nog toepasselijk, want ze sliep alleen in de wagen als deze hobbelde.
9,9
Filter 119 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 72 met beschrijving

• Miranda De Groen
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Hele leuke speldjes voor onze kleindochter.Tot mijn verrassing zat er nog een extraatje bij t leuk ingepakte pakketje met n aardig briefje.Op naar de volgende bestelling!

• Mirjam Koelewijn
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Helemaal blij met de nieuwe klemmetjes en haarbandjes voor mn dochtertje! Het lag snel klaar, was super leuk ingepakt en zelfs nog een kadotje erbij. Tot snel!

• Hoe beoordeel je Hobbeltjes?

• L.P. Van Tamelen

Geweldig

• Deborah van Horsen
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Altijd veel keus. Keurig verpakt en snel bezorgd. Het is keer op keer weer een cadeautje om de bestelling te mogen ontvangen.

• Gerriëtte Van de groep
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Ik kon mij bestelling zo ophalen!m, en het was leuk verpakt. Volgende keer zou ik zo nog eens bestellen

• Ramona van Wiggen
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Snel in huis en super schattige klipjes. Blijven goed zitten, zelfs bij kindjes met weinig haar. Bedankt weer!

• Geanne van Deel
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Bestellen ging heel makkelijk en was snel geleverd.

• Malou
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Snelle levering en mooie producten

Bedankt voor je review Malou! 💕

• Geerlinde De Graaf
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Echt top! goede kwaliteit en snel in huis

Lief, dank je wel! 💖✨

• RW
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Snelle levering en prachtige speltjes!

• Thirza Nugteren
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Hele mooie knipjes en elastiekjes, fijne persoonlijke service!

• Anke Douven
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Mijn vragen werden super snel, heel fijn en vriendelijk beantwoord. De speldjes zijn echt te schattig voor woorden, ook echt heel mooi! Kan niet wachten tot ons kleine meisje er is.

• Sanne Amsink
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Mooie knipjes, passen goed.
    Snelle levering, mooi verpakt!

• Beek
    Review voor Hobbeltjes

Mooie spullen ook voor kleine kinderen.

Dank je wel! 😄

• Betul Yardim
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Ruim assortiment en super snelle levering! Wij gaan vaker bestellen!

• Jennifer
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

De verzending was snel, er zat ook een speldje cadeau bij. Allemaal echt super en tot zover een goede service. Alleen de speldjes zelf klikken zo hard dat mijn dochtertje moet huilen als ik deze in haar haren klik. Voorlopig (tot ze echt veel meer haar heeft) kan ik deze dus niet gebruiken. Dat was teleurstellend. Gezamenlijk naar een oplossing proberen te zoeken. Helaas stond de eigenaresse hier niet voor open. Zij heeft mij zelfs gevraagd extra sterren te geven zodat haar gemiddelde hoog blijft. Ik kon de spelletjes retourneren en zou dan mijn aankoop bedrag terugkrijgen maar moest wel zelf even de verzendkosten betalen. De speltjes zijn leuk maar ik bestel hier nooit meer.

Beste Jennifer,

Dank je wel voor je eerlijke feedback. Het spijt me oprecht dat de speldjes niet aan je verwachtingen voldeden en voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik wil benadrukken dat ik mijn producten met zorg selecteer en verzend.

Het is belangrijk voor me om duidelijk te maken dat ik altijd opensta voor oplossingen en oprechte waardering heb voor feedback, ook als deze negatief is. Het is niet mijn bedoeling geweest om je ontevredenheid te negeren; daarom nam ik contact met je op om te begrijpen waarom je ontevreden was.

Wat betreft de sterren, begreep ik wellicht verkeerd dat je in ruil voor gratis artikelen de beoordeling wilde verbeteren. Als dit niet het geval is, spijt het me voor het misverstand. Ik waardeer eerlijke beoordelingen en streef altijd naar transparante communicatie.

Nogmaals, mijn excuses voor het ongemak, en ik waardeer je tijd en eerlijke feedback.

Arianne

• Karina Brinkman

Mooi en netjes!

• Chana
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Weer een hele leuke bestelling ontvangen met de nieuwe collectie en accessoires! Snelle levering en leuke producten! Loua blij en mama blij!

• Hester Van den Hoogen

Prachtige items!

• Leonie Wolbers
    Geverifieerde klant van Hobbeltjes

Superleuke knipjes, echt kwaliteit. Leuk verpakt ;)