Hoge Eng West 18
3882 TR Putten

8,6

Hendrik Cornelisse beoordeelde op 2019-09-21

Vlotte en heldere informatie. Snelle toezending.

E de Nijs beoordeelde op 2019-09-21

Doet het goed

C De witte beoordeelde op 2019-09-19

snel en goedkoop . top

Arnold Potters beoordeelde op 2019-09-18

Goede service. Snelle levering.

Jan Koornstra beoordeelde op 2019-09-16

Snel en goed contacht

J. Schipper beoordeelde op 2019-09-15

Twee producten besteld. Zoals beloofd snel geleverd. Helaas was één product niet wat ik besteld had. Direct een mailtje gestuurd en de volgende dag werd het juiste product bezorgd. Goed gedaan dus. Het gaar er niet om de er een fout is gemaakt, maar hoe je een fout oplost.

An van den Bosch beoordeelde op 2019-09-15

zeer snel geleverd en goed telefonisch contact

Emile Stevens beoordeelde op 2019-09-14

Goede keuze!

René Lin beoordeelde op 2019-09-13

Goede verwittiging
Correcte aflevering
Een tel verwittiging als de levering met bestelwagen onderweg is zou het perfect maken

Trea van Oostveen beoordeelde op 2019-09-12

Snel, Vriendelijk en duidelijk

Peter Collignon beoordeelde op 2019-09-11

De hulp bij bestelling was er goed. Ook de levering zeer correct. Toen ik wat terug bracht moest ik na een week bellen waar mijn centen bleven. Dat was ontzettend jammer.

BJE Stam beoordeelde op 2019-09-11

Vrijdag besteld en volgens de site maandag binnen.....maar zaterdag geleverd. Toppers!

Daisy Eeken beoordeelde op 2019-09-10

Bestelling goed en snel verwerkt. Vriendelijk geholpen

Hans Zwaneveld beoordeelde op 2019-09-10

Enorm snel, alleen verzen kosten prijzig...

Ron de Wit beoordeelde op 2019-09-09

Zeer snelle afhandeling. De bestelling lag binnen 'n uur al klaar voor verzending.
Het enige minpuntje, maar dat lag zéker niet aan IrriTech, was dat het helemaal mis ging bij DHL.
Na bemiddeling van IrriTech de bestelde artikelen alsnog ontvangen.

Thijs Tragter beoordeelde op 2019-09-08

B Horsten beoordeelde op 2019-09-07

Veel gebeld en gechat en mij op het verkeerde been gezet, MAGAZIJN hebt mij uiteindelijk uitstekend geholpen. bedankt Martijn

Ariena De wit beoordeelde op 2019-09-07

Goede communicatie en snelle levering.