Josien's Geurboetiek

Josien's Geurboetiek

Begonnen vanuit een hobby en inmiddels uitgegroeid tot een online winkel voor alles op het gebied van geuren en decoratie. Bij Josien's Geurboetiek vindt u zowel bekende merken op het gebied van geuren en accessoires als ook mijn eigen huisgemaakte artikelen zoals stofzuiger geurkorrels, waxmelts en waxbars in heerlijke en regelmatig wisselende geuren. Al mijn waxmelts zijn handgemaakt van natuurlijke sojawas.

Liever een keer gezellig met vriendinnen een privé avondje plannen? Dat kan natuurlijk ook. Geuradvies, leuke gesprekken en prachtige geur producten. Tijdens een geurparty van Josien's Geurboetiek kom ik graag bij u thuis en laat u het assortiment geuren beleven. Alleen of in een gezellige kring van familie, zussen, vriendinnen. Maak zo op een rustige manier kennis in eigen omgeving met alles wat Josien's Geurboetiek te bieden heeft !

Josien's Geurboetiek is regelmatig aanwezig op fairs, ladies nights, jaarmarkten en andere evenementen. Hier kunt u al onze geurige artikelen zelf komen ervaren.
De zekerheden van https://josiensgeurboetiek.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017