Jouwmedischeshop.nl

Jouwmedischeshop.nl

Jouw Medische Shop is een jonge onderneming opgericht door Floris Broersma (1998), student geneeskunde aan de UVA. Hij startte hiermee tijdens zijn wachttijd op zijn co-schappen. Voor Floris -en dus voor Jouw Medische Shop- staat een juiste prijs-kwaliteit verhouding voorop. Hiervoor zoekt Floris overal ter wereld producten en test hij eerst zelf de samples die hij ontvangt.
Daarom is Jouw Medische Shop in staat om goed in een praktische behoefte te kunnen voorzien van studenten aan diverse opleidingen zoals; MBO verpleegkunde, HBO verpleegkunde, Fysiotherapie en Geneeskunde en diverse andere para-medische studies. Als het gaat om benodigde medische instrumenten, maar ook producten met een medische kwinkslag die leuk zijn om te geven of te krijgen, voor- en door iedereen die werkzaam is in de zorg.
Direct en persoonlijk klantcontact is voor ons heel belangrijk, waardoor we snel goede service kunnen bieden waar gevraagd. We staan altijd open voor ideeën en adviezen waardoor we onze dienstverlening kunnen uitbreiden of verbeteren.
We wensen je hoe dan ook veel plezier met jouw aankoop!

Bergen, juli 2021
Floris Broersma