Kastdeuren op maat (elswoutmeubels)

Kastdeuren op maat (elswoutmeubels)

elswout meubels maakt kastdeuren op maat in unieke kleuren in onze Nederlandse fabriek. De kastdeuren passen op IKEA metod, Ikea PAX en Ikea Besta Elementen.
9,3

• Inge Bouma
    Geverifieerde klant van Kastdeuren op maat (elswoutmeubels)

De levering duurde langer dan in de showroom verteld was.
    Deuren zijn top. Alleen kregen we tijdens het online bestelproces geen optie om scharnieren te kiezen. Wel het frezen van de scharnieren. Daarbij waren wij ervan uit gegaan dat de scharnieren erbij zouden zitten.
    Dit was niet het geval en toen waren we nog een aantal dagen verder voordat we de scharnieren in huis hadden.

Uiteindelijk is het goed gekomen en zijn we blij, maar het was handiger geweest als er bij ons een check gedaan was vwb de scharnieren (het waren de softclose en niet de standaard Ikea scharnieren)

• Sander
    Review voor Kastdeuren op maat (elswoutmeubels)

Super service en prachtige kast deuren. Zeker aan te raden om de “duurdere” soft close scharnieren te kopen i.p.v. die van de Ikea wegens de zwaarte van de deuren.

Antwoord van Kastdeuren op maat (elswoutmeubels)

Sander, hartelijk dank voor de geweldige 5-sterren beoordeling! Het is fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent met uw kastdeuren op maat. We staan altijd voor u klaar als u in de toekomst nog meer persoonlijke wensen heeft!

• Hoe beoordeel je Kastdeuren op maat (elswoutmeubels)?

• Harold
    Review voor Kastdeuren op maat (elswoutmeubels)

Iedereen die mijn PAX kast ziet in Mat zwart kan niet geloven dat het een Ikea kast is.

De kast heeft een enorm luxe uitstraling en is het middelpunt van mijn slaapkamer. Montage was gelijk aan een normale Ikea pax deur. En de zijpanelen heb ik zoals uitgelegd was vastgeschroefd vanuit de binnenkant van de kast. Zou wellicht handig zijn als je die schroeven ook zou kunnen kopen op de site.

Ik heb wel de zwaardere scharnieren bijbesteld. Toen ik voelde hoe zwaar de deuren zijn ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Ben er superblij mee!