Kleine Lucas Prematuur Speciaalzaak

Kleine Lucas Prematuur Speciaalzaak

Mooie kwaliteit en goed passende kleertjes voor prematuur geboren baby's vanaf ca. 24 weken zwangerschap. Bijpassende couveusedoeken fleuren de couveuse op en kunnen heet gewassen worden. Nieuw zijn onze lichtgewicht couveuseknuffels
De zekerheden van https://www.kleinelucas.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Als moeder van een prematuur geboren baby weet ik hoeveel zorgen je hebt rondom de vroeggeboorte van je kindje. Naast de zorgen rondom de gezondheid van je kindje is hechting ook niet zomaar vanzelfsprekend. Daarom is het belangrijk om in de couveuse iets te leggen wat speciaal van jou , voor jouw baby is. Een couveusedoek, een knuffeltje, een passend mutsje. De 1e babykleertjes die al een hele tijd in de kledingkast liggen zijn veel te groot en passen de komende tijd nog niet. Maar de 1e babykleertjes zijn wel heel belangrijk! Daarom ben ik ze gaan ontwikkelen samen met hele fijne doeken en knuffels speciaal voor in de couveuse en daarna.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017