Kluisbox

Kluisbox

Kluisbox is in eerste instantie opgericht wegens eigen interesse en enthousiasme rondom kluizen. Voor ons is veiligheid van spullen belangrijk en daarom zijn er ook ontzettend veel soorten kluizen, om deze veiligheid te bieden aan jouw diverse soorten spullen.

Wij willen dat je de beste kluizen tegen de scherpste prijzen kunt aanschaffen bij een betrouwbare partner ,een partner die met je meedenkt. Hierin onderscheiden wij ons van andere aanbieders. Neem gerust eens contact met ons op, wij adviseren je graag.

Spullen die je graag thuis bewaart moeten veilig kunnen zijn. Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid bieden om een kluis te kunnen aanschaffen. Het is zelfs mogelijk om een kluis op maat te laten maken. Geheel rondom jouw wensen.

Wij bieden op onze webshop enkel gecertificeerde premium kluizen aan. Deze kluizen voldoen aan de meest strenge testen en zijn van de hoogste kwaliteit.

Kijk gerust eens rond op onze site en zoek gerust contact voor al jouw vragen rondom kluizen.

• Leo
    Review voor Kluisbox

Een fantastische service wij hadden problemen met een product wat ze verkopen wat we jaren geleden niet bij hun gekocht hebben

• robin
    Review voor Kluisbox

Duidelijkelijke en overzichtelijke website! zeer tevreden over de kluis!!

Antwoord van Kluisbox

Bedankt voor je vertrouwen en fijne ervaring met Kluisbox!

• Hoe beoordeel je Kluisbox?