Komio
Komio is sinds 2019 bezig de markt te ontzorgen door “Apple products as a Service” aan te bieden. Komio biedt klanten op een simpele en vooral financieel aantrekkelijke wijze toegang tot de meeste Apple producten en loopt voorop in de consumenten leasemarkt. Komio heeft hierbij de focus op totale ontzorging van de hardware. Dit houdt in dat Komio in geval van een iPhone, niet alleen het toestel levert, maar ook een hoesje, screenprotector en verzekering aanbiedt, zodat de klant behalve haar eigen telefonie abonnement, niets anders nodig heeft en altijd is beschermd tegen schade en diefstal.
De zekerheden van https://komio.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019