Kookotte - Koffie met smaak!

Kookotte - Koffie met smaak!

Hèt adres voor de lekkerste en beste koffie, maar ook de plek waar machines toevertrouwd kunnen worden voor onderhoud en reparatie.
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• Vincent
    Review voor Kookotte - Koffie met smaak!

Altijd 1e klas koffie van zelfgebrande boven. Daarnaast mooie gelegenheid in het dorp voor een heerlijk bakkie koffie of thee. Binnen een buiten. Sinds kort de eigenaar van een nieuwe bonenmaler. stijlvol zwart met chroom exemplaar uitgezocht na een adequate voorlichting. Naast dat alles heeft hij een paar juweeltjes van machines staan. Net een snoepwinkel voor grote mensen!

• Petra Lelieveld
    Geverifieerde klant van Kookotte - Koffie met smaak!

Zeer goede kwaliteit, prima service!

• Hoe beoordeel je Kookotte - Koffie met smaak!?

• Siewe Makelaars
    Review voor Kookotte - Koffie met smaak!

Fijn contact, reageren snel!

• Dammes
    Review voor Kookotte - Koffie met smaak!

Nog steeds heel tevreden klant!

• Nico
    Geverifieerde klant van Kookotte - Koffie met smaak!

Wat een fijne zaak en super service. Zowel de aanschaf als het onderhoud van de machine is uitstekend verlopen en Egbert heeft echt aandacht voor de details. Ga zo door zou ik zeggen.

• Dammes

Heerlijke koffie

• Ton
    Review voor Kookotte - Koffie met smaak!

Zeer tevreden! Vorige week ging mijn espressomachine defect.
    Binnen een paar dagen vakkundig gerepareerd.
    Egbert nogmaals bedankt, Top service!

• Evert
    Review voor Kookotte - Koffie met smaak!

Wat fijn dat ik iemand in de buurt heb gevonden die met veel liefde, verstand van zaken en aandacht handmatige E61 machines kan onderhouden! Mijn Rocket draait weer als nieuw na een revisie. Egbert neemt rustig de tijd om alles uit te leggen en het is duidelijk dat hij een gepassioneerde vakman is.

• Eveline
    Review voor Kookotte - Koffie met smaak!

Onze Gaggia volautomaat weigerde dienst. En een dag zonder goede espresso is een dag niet geleefd ;-) Gelukkig heeft Egbert van Kookotte dit snel en goed weten te maken. Top service!

• Rik Honing
    Geverifieerde klant van Kookotte - Koffie met smaak!

Erg goede service met persoonlijke aandacht en goed advies! En tot toe lekkere koffie!