Rijksweg-zuid 3
5856 AA Wellerlooi

Daniël Spitaels beoordeelde op 2019-08-23

4 trapleuningen besteld en ontvangen. Prima maatwerk en goed verpakt. Één buis was echter kromgetrokken. Gelukkig via middenstuk toch nog wat kunnen recht monteren.

Wilfried Inghelbrecht beoordeelde op 2019-08-23

Uitstekend materiaal!

Rudi Vandermeulen beoordeelde op 2019-08-19

Alles perfect in orde!

erik buysse beoordeelde op 2019-08-12

het bestelde artikel is perfect op maat en heel goed beschermde verpakking kortom uitmuntend

LINK Brouwers beoordeelde op 2019-08-09

super uitgevoerd en in perfekte staat geleverd

Bart De Maesschalck beoordeelde op 2019-07-26

Heel tevreden. Product is volledig zoals voorgesteld. Levering was een beetje later maar ik werd daarvan op voorhand van verwittigd en goed op de hoogte gehouden.

Andy Lemmens beoordeelde op 2019-07-20

Alles was mooi afgewerkt.
Echt een aanrader.

stefaan raes beoordeelde op 2019-07-19

Correcte levering uitstekend artikel

Jacques Vanaelst beoordeelde op 2019-07-14

Snelle en goede service!

PRR beoordeelde op 2019-07-12

10/10 op alle aspecten : Kwaliteit geleverd materiaal, afwerking, timing, en ook een voorbeeldige email communicatie gedurende het gehele process. Geen onaangename verassingen. OK van A tot Z. Aan te bevelen.

Glenn Croes beoordeelde op 2019-06-29

-Leuning was licht beschadigd
Maar is opgelost door een uitstekende na service

JVDH beoordeelde op 2019-06-27

Materiaal uitstekend en voldoet voor 100 % aan de verwachting. Vlugge levering met misschien toch één verbeterpunt. In tegenstelling tot wat gemeld werd (het tijdstip van de levering zou in de vooravond van de dag van levering of 's morgens vroeg meegedeeld worden), gebeurde dit niet.

Dirk Bancken-Brouwers beoordeelde op 2019-06-25

Heel correct in het nakomen van gemaakte afspraken. Mooi afgewerkt materiaal en simpele montage.

Michiel Verswyvel beoordeelde op 2019-06-21

Goede kwaliteit, mooi afgewerkt, mooi gekleurd en perfect verpakt.

Nicolas Totté beoordeelde op 2019-06-21

Prima materiaal

Els Brans beoordeelde op 2019-06-16

Levering duurde langer dan 3 en de leuning bleek dan ook nog beschadigd. Een week na de melding van de schade hebben kog steeds geen antwoord hoe dit opgelost zal worden

Robby Magnien beoordeelde op 2019-06-14

Prima kwaliteit, zeer vlotte installatie. De trapleuning zit mooi vast en voelt erg betrouwbaar. Netjes verpakt en geleverd. Perfect!

Patrick Criel beoordeelde op 2019-06-14

Zeer goede ervaring over zowel de snelle aflevering als de kwaliteit van het afgeleverde product

Marc Colaes beoordeelde op 2019-06-14

Perfect, geleverd zoals afgesproken en hangt sedertdien aan het huis ! Tot vreugde van een oudere gebruiker.

irene huisman beoordeelde op 2019-06-09

op tijd en netjes geleverd