Leon van Rijswijk - Sir.Green

Leon van Rijswijk - Sir.Green

Verse wasabi, waar vind je die? Verse wasabi is de wortel van de wasabi plant, heerlijk groen, en wanneer met de juiste hulpmiddelen geraspt geweldig van textuur, romig, smaakvol en neus strelend. Leon van Rijswijk - SirGreen importeert en verkoopt alleen de echte verse wasabi via webshop, retailers en horeca. Alles wordt vers geoogst. Herroepingsrecht is nadrukkelijk uitgesloten. Ook vindt u in de webwinkel diverse raspen (orishiki/ orishogana) en wasabi accessoires.
Moestuinieren is trendy en de trend zet zich voort. Leon van Rijswijk - Sir.Green heeft een uniek verticaal moestuintje / kruidentuin die het voor vrijwel iedereen mogelijk maakt op minimale ruimte te tuinieren. Decoratief en functioneel gemaakt van duurzame materialen.
De webwinkel biedt tevens tuin producten / diensten aan en cadeaubonnen voor speciale massages.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016