Loveish.nl

Loveish.nl

Loveish.nl is de specialist op het gebied van levensechte sekspoppen en bijbehorende accessoires.
Filter 34 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• R.

Goede service toppie

• R.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Ontzettend goede begeleiding en service

• Hoe beoordeel je Loveish.nl?

• G.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Snelle afhandeling en je krijgt waar voor je geld een aanrader

• D.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Geweldig goede service!!!!!! Lieve menselijke mensen ,die met je meedenken ,en je mooiste dromen laten laten uitkomen !! Beter kan het echt niet !!!!

• H.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Goede service, ze denken met je mee

• H.

kwaliteit

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

De bestelling was zoals op de foto's afgebeeld! Alleen de verkeerde kleur ogen maar die sturen ze kosteloos na! Super service en goede kwaliteit! Aanrader

• Michel
    Review voor Loveish.nl

Zeer snelle levering, Goed contact met de juiste informatie. De doll is op zich best zwaar maar na ervaring goed handelbaar, ze weegt 32 kg. En de kwaliteit is perfect. Ze voelt wel koud aan maar een oplossing is een elektrische deken. Maar houd erna de warmte goed vast. En alles bij elkaar ben ik super tevreden. Ik kijk alweer rustig voor een andere erbij.

• jfk
    Review voor Loveish.nl

top service!! Snelle levering en supervriendelijke mensen. Echt een topwinkel!!

• MdR
    Review voor Loveish.nl

Voor het plaatsen van een bestelling eerst maar besloten om contact te zoeken met de klantenservice. Wilde toch enige geruststelling voordat ik over ging op een toch wel prijzige aanschaf. Klantenservice gaf vlot antwoord op mijn vragen en besloot over te gaan op de aanschaf. Na een paar dagen onrustig gewacht te hebben arriveerde de lovedoll, en het viel niets tegen. Ziet er gewoonweg prachtig uit, lijkt net een kunstwerk.