Loveish.nl

Loveish.nl

Loveish.nl is de specialist op het gebied van levensechte sekspoppen en bijbehorende accessoires.
Filter 39 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• J.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Zeer goede service en de kwaliteit van de producten zijn uitmuntend. Altijd goed bereikbaar!

• marco van lokven
    Review voor Loveish.nl

enorm goede service diverse extra optie's mogelijk na enorm snel en prettig contact. na betaling was een afspraak nog dezelfde dag gemaakt om haar op te kunnen halen. ook de doll van perfecte kwaliteit kortom een aanrader en kom er zeker vaker terug

• Hoe beoordeel je Loveish.nl?

• E.

Perfecte service!! Een aanrader

• M.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Twee dolls bij Loveish besteld. De eerste doll Isabella had een perfecte body, gemaakt van zachte TPE. De handen en voeten waren in vergelijking met een andere doll die ik reeds in mijn bezit had van een andere website, veel beter qua kwaliteit. Ook mijn tweede doll overtreft mijn verwachtingen. Een nog realistischere (Yara) doll met een nog betere bewegelijkheid en echtheid van handen en voeten, en een mooi achterwerk. Loveish houdt rekening met je wensen en je kunt zo wat 24/7 bereikbaar. Gewoon TOP !

• R.

Goede service toppie

• R.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Ontzettend goede begeleiding en service

• G.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Snelle afhandeling en je krijgt waar voor je geld een aanrader

• D.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Geweldig goede service!!!!!! Lieve menselijke mensen ,die met je meedenken ,en je mooiste dromen laten laten uitkomen !! Beter kan het echt niet !!!!

• H.
    Geverifieerde klant van Loveish.nl

Goede service, ze denken met je mee

• H.

kwaliteit