Mama Mila
Al sinds 2017 maken we de aanstaande -en pas geworden ouders blij met de maathangers voor in de babykast. De maathangers zijn ook keer op keer in een mum van tijd uitverkocht! Daarom hebben we aan onze passie een officieel merk gehangen; Onaroo®
Onder Onaroo ontwerpen we trendy maathangers in diverse vormen door eigenwijze en stoere dessins te combineren met bijpassende kleurcombinaties.
Onaroo® maathangers kun je bij Mama Mila bestellen. Daarnaast gaan we ons product ook via andere webwinkels en fysieke winkels aanbieden in zowel Nederland als België.
De zekerheden van https://www.mama-mila.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur