Marinaut.nl

Marinaut.nl

"Daarom Marinaut Topmerken: sloepen alleen van Nederlandse fabrikant/importeur met efficiënte productie in Europa. Daardoor met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Motoren worden geleverd door Honda, Selva Yamaha, ePropulsion, Torqeedo en trailers van Van Claes en Knott. Minimaal 2 jaar garantie (Honda en Selva 3 jaar). Loop geen risico met een tweedehands sloep en ga voor een nieuwe sloep met garantie. De klant op 1. Webwinkel keurmerk: controle op wetgeving en identiteit. Geschilbemiddeling is beschikbaar. SalonSloepen levert sloepen compleet tegen internetprijs dus met laagste prijsgarantie. Eerlijke prijzen dus zonder bijkomende kosten."
9,7
  • Kiki
    Review voor Marinaut.nl

Bij Maarten gisteren een occasion Marinaut 430 gekocht. Supergoede service, vaarklaar gebracht in het water vlakbij ons huis, we konden zo wegvaren. Goede uitleg van alles over de boot, motor, accu en onderhoud gekregen. Ook samen een proefvaartje met Maarten kunnen maken. De boot is precies zo als beschreven en op de foto's te zien was. Erg aardig en geduldige man, en fijne boot!

• Daan Sweegers
    Review voor Marinaut.nl

Op zoek naar een leuke sloep, en super vriendelijk geholpen!

• Hoe beoordeel je Marinaut.nl?

• Bram
    Review voor Marinaut.nl

Kon het product van epropulsion overal halen, maar hier vriendelijke uitleg en service. Hier kom ik zeker terug.

• Thijs
    Review voor Marinaut.nl

Top bedrijf met goede service en deskundig advies!