Marlie & Felice

Marlie & Felice

De Marlie & Felice-winkels bieden u veel design- en cadeauartikelen (zie: over onze winkel), en in onze webwinkel willen wij u graag van de gemakken voorzien om deze prachtige artikelen vanuit huis te bekijken en te bestellen.

In onze webwinkel vindt u niet alle artikelen die wij in de winkel tonen maar zijn wij wel continu bezig met het wisselen en aanvullen van het online assortiment. Zoekt u een uniek product in de catogorie tafelen, keuken, badkamer, wonen, tuin of nog meer leuks. Ons zeer uitgebreide assortiment varieert van fotolijstjes en klokken tot roestvrijstalen design producten van Zack en Blomus; van dubbelwandige theeglazen van Bodum tot schitterende wijn- & champagne glazen van Royal Doulton, Ritzenhoff en Schott & Zwiesel; van de beroemde kaarshouders, vazen & vogels van Iittala tot vazen en kunstobjecten van Leonardo Glas, Villeroy & Boch en Stelton.
De zekerheden van https://www.marlieenfelice.nl/

Goedgekeurd