Marlie & Felice

Marlie & Felice

De Marlie & Felice-winkels bieden u veel design- en cadeauartikelen (zie: over onze winkel), en in onze webwinkel willen wij u graag van de gemakken voorzien om deze prachtige artikelen vanuit huis te bekijken en te bestellen.

In onze webwinkel vindt u niet alle artikelen die wij in de winkel tonen maar zijn wij wel continu bezig met het wisselen en aanvullen van het online assortiment. Zoekt u een uniek product in de catogorie tafelen, keuken, badkamer, wonen, tuin of nog meer leuks. Ons zeer uitgebreide assortiment varieert van fotolijstjes en klokken tot roestvrijstalen design producten van Zack en Blomus; van dubbelwandige theeglazen van Bodum tot schitterende wijn- & champagne glazen van Royal Doulton, Ritzenhoff en Schott & Zwiesel; van de beroemde kaarshouders, vazen & vogels van Iittala tot vazen en kunstobjecten van Leonardo Glas, Villeroy & Boch en Stelton.
4.162 klantbeoordelingen
Filter 307 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 155 met beschrijving

• Claudia Bock
    Geverifieerde klant van Marlie & Felice

Mooie producten veilig verpakt en snel verzonden

• w sogeler
    Geverifieerde klant van Marlie & Felice

Bestelde spullen waren goed verpakt, snelle levering

• Hoe beoordeel je Marlie & Felice?

• Mevr. Backx
    Geverifieerde klant van Marlie & Felice

Zeer snelle levering en netjes verpakt

• John Koolen

Snelle levering!

• Maria Hamers

Prima service

• Aggie Beurskens

Goede service en communicatie

• Natasja Winter
    Geverifieerde klant van Marlie & Felice

prima service en snelle levering

• Suzanne van Oorspronk
    Geverifieerde klant van Marlie & Felice

Beschadigde bestek casette van Villeroy en Boch ontvangen. Het vervangen bestek was helaas nog meer beschadigd dan in eerste instantie ontvangen. Via Afterpay betaald dus men doet niet moeilijk over retourneren.

• Ilse
    Review voor Marlie & Felice

Super communicatie, klantenservice doet echt z'n best voor jou persoonlijk! Snelle levering (2maanden eerder dan netjes gecommuniceerd!!) En prachtig product!! Ik bestel de vaas nog een keer!!

• Lisa van Wingerden

Snelle levering.