Marlie & Felice

Marlie & Felice

De Marlie & Felice-winkels bieden u veel design- en cadeauartikelen (zie: over onze winkel), en in onze webwinkel willen wij u graag van de gemakken voorzien om deze prachtige artikelen vanuit huis te bekijken en te bestellen.

In onze webwinkel vindt u niet alle artikelen die wij in de winkel tonen maar zijn wij wel continu bezig met het wisselen en aanvullen van het online assortiment. Zoekt u een uniek product in de catogorie tafelen, keuken, badkamer, wonen, tuin of nog meer leuks. Ons zeer uitgebreide assortiment varieert van fotolijstjes en klokken tot roestvrijstalen design producten van Zack en Blomus; van dubbelwandige theeglazen van Bodum tot schitterende wijn- & champagne glazen van Royal Doulton, Ritzenhoff en Schott & Zwiesel; van de beroemde kaarshouders, vazen & vogels van Iittala tot vazen en kunstobjecten van Leonardo Glas, Villeroy & Boch en Stelton.
5.085 klantbeoordelingen
Filter 370 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 205 met beschrijving

• Laura Halonen

Super service!

• Ph. Meersschaert
    Review voor Marlie & Felice

Vorige week een bestelling gedaan en deze tot op heden nog niet ontvangen. Contact opgenomen om dit door te geven maar ben inmiddels weer 2 dagen verder en nog steeds geen helder antwoord. Had het artikel besteld voor een verjaardag aanstaande zaterdag en dat gaat dus niet meer op tijd lukken. Erg jammer. Dat is eens en nooit weer !!!!

Antwoord van Marlie & Felice

Goedemorgen meneer Meersschaert,
    Het is natuurlijk altijd spijtig wanneer een klant niet tevreden is en dat betreuren wij. Ik zie echter in ons mailverkeer dat u van ons netjes bericht heeft gehad op uw vraag. Er is contact opgenomen met GLS en zij doen momenteel nog onderzoek naar waar uw eerste pakket dan wel gebracht zou moeten zijn op 15 juni. Uw bestelling is gister (23 juni) opnieuw verzonden en zou vandaag of morgen opnieuw bij u aangeboden moeten worden. Op tijd voor zaterdag gelukkig! Wij gaan er vanuit dat dit een passende oplossing is. Wensen wij u alvast veel plezier met het geven van dit fijne cadeau! p.s) wij hebben hem al feestelijk voor u ingepakt!

• Hoe beoordeel je Marlie & Felice?

• Marieke
    Review voor Marlie & Felice

Mooie spullen, precies zoals op de foto afgebeeld en erg leuk ingepakt.

• monique
    Review voor Marlie & Felice

snel geleverd en zo gezellig ingepakt !!

• Patricia
    Review voor Marlie & Felice

Zoveel keuze voor mooie prijzen, snel geleverd en nog mooi ingepakt ook. 1e x via BOL besteld, 2e x gewoon netjes via eigen site!

• Annemiek
    Review voor Marlie & Felice

Via bol.com hier besteld, wat een verrassing dat het zo mooi ingepakt was, toevallig is het ook een kadootje, ik denk dat mijn moeder het heel erg zal waarderen. Bedankt!!

• Suzanne
    Review voor Marlie & Felice

Zeker! Snel verzonden en prachtig ingepakt. Echt een aanrader.

• Peter
    Review voor Marlie & Felice

Nadat de Alessi waterkoker het na de normale garantieperiode het had begeven hebben we toch zonder problemen direct een nieuwe toegezonden gekregen. Top service, had dit niet verwacht.

• Andy Smith
    Review voor Marlie & Felice

Snelle levering en mooi ingepakt

• blomme
    Review voor Marlie & Felice

wat ons is overkomen ... we hadden een slow koffiezet van Allesi besteld als kerstcadeautje. Jammer genoeg was de glazen kan gebroken, waarschijnlijk door transportschade. Na ons telefoontje kregen we begrip en werd ons medegedeeld dat ze dit gingen oplossen. 2 dagen later werd op onze voordeur gklopt en werd mij een nieuwe kan aangeboden. Verrast met de drive dit is gebeurd in deze toch wel drukke tijden kan ik enkel met open mond zeggen '' Dank U! ''