Marlie & Felice

Marlie & Felice

De Marlie & Felice-winkels bieden u veel design- en cadeauartikelen (zie: over onze winkel), en in onze webwinkel willen wij u graag van de gemakken voorzien om deze prachtige artikelen vanuit huis te bekijken en te bestellen.

In onze webwinkel vindt u niet alle artikelen die wij in de winkel tonen maar zijn wij wel continu bezig met het wisselen en aanvullen van het online assortiment. Zoekt u een uniek product in de catogorie tafelen, keuken, badkamer, wonen, tuin of nog meer leuks. Ons zeer uitgebreide assortiment varieert van fotolijstjes en klokken tot roestvrijstalen design producten van Zack en Blomus; van dubbelwandige theeglazen van Bodum tot schitterende wijn- & champagne glazen van Royal Doulton, Ritzenhoff en Schott & Zwiesel; van de beroemde kaarshouders, vazen & vogels van Iittala tot vazen en kunstobjecten van Leonardo Glas, Villeroy & Boch en Stelton.
4.723 klantbeoordelingen
Filter 366 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 201 met beschrijving

• Patricia
    Review voor Marlie & Felice

Zoveel keuze voor mooie prijzen, snel geleverd en nog mooi ingepakt ook. 1e x via BOL besteld, 2e x gewoon netjes via eigen site!

• Annemiek
    Review voor Marlie & Felice

Via bol.com hier besteld, wat een verrassing dat het zo mooi ingepakt was, toevallig is het ook een kadootje, ik denk dat mijn moeder het heel erg zal waarderen. Bedankt!!

• Hoe beoordeel je Marlie & Felice?

• Suzanne
    Review voor Marlie & Felice

Zeker! Snel verzonden en prachtig ingepakt. Echt een aanrader.

• Peter
    Review voor Marlie & Felice

Nadat de Alessi waterkoker het na de normale garantieperiode het had begeven hebben we toch zonder problemen direct een nieuwe toegezonden gekregen. Top service, had dit niet verwacht.

• Andy Smith
    Review voor Marlie & Felice

Snelle levering en mooi ingepakt

• blomme
    Review voor Marlie & Felice

wat ons is overkomen ... we hadden een slow koffiezet van Allesi besteld als kerstcadeautje. Jammer genoeg was de glazen kan gebroken, waarschijnlijk door transportschade. Na ons telefoontje kregen we begrip en werd ons medegedeeld dat ze dit gingen oplossen. 2 dagen later werd op onze voordeur gklopt en werd mij een nieuwe kan aangeboden. Verrast met de drive dit is gebeurd in deze toch wel drukke tijden kan ik enkel met open mond zeggen '' Dank U! ''

• Frits Paagman
    Geverifieerde klant van Marlie & Felice

Snelle levering, goede communicatie, degelijke verpakking

• Marian Aerts

Snel binnen