Maya Naturals

Maya Naturals

Maya Naturals is een klein familiebedrijf dat is opgericht in Nederland. Maya Naturals betekent letterlijk natuurlijke bron en dat is precies waar wij voor staan. Wij brengen alleen 100% natuurlijke en biologische producten op de markt die eerlijk zijn gewonnen bij lokale boeren waar de planten op hun best groeien. In ons assortiment hebben wij koudgeperste pure Arganolie dat afkomstig is uit Marokko. Daarnaast hebben wij koudgeperste zwarte komijnzaadolie dat afkomstig is uit Egypte. Deze natuurlijke oliën bevatten veel verschillende vitaminen en mineralen die helpen bij uw verzorging. Wilt u meer weten? Bekijk dan onze site.
De zekerheden van https://mayanaturals.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur