Meesterwerken aan je Muur

Meesterwerken aan je Muur

Meesterwerken aan je Muur levert wanddecoratie zoals muurcirkels, textielposters en tuinposters voor aan jouw muur of schutting. Beprint met oude Hollandse Meesters tot aan prachtige foto's van landschappen of bloemen of inspirerende teksten. Keuze uit verschillende maten en materialen en altijd gratis verzonden!
Filter 133 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 95 met beschrijving

• Engelina van den Berg
    Geverifieerde klant van Meesterwerken aan je Muur

Mooie tuinposters en goe hemaakt

• p van der bijl

mooi produkt

• Hoe beoordeel je Meesterwerken aan je Muur?

• Janine
    Geverifieerde klant van Meesterwerken aan je Muur

Goede service en snelle reactie op vragen. Mooie poster ontvangen!

Antwoord van Meesterwerken aan je Muur

Dank voor de review! Veel plezier ervan!

• J.V. Verschuyl
    Geverifieerde klant van Meesterwerken aan je Muur

Ik las op jullie website dat door de drukte en de pinksterdagen de levering wat vertraging zal ondergaan. Ik had hier geen problemen mee en ben zeer in mijn sas met het geleverde product.

Antwoord van Meesterwerken aan je Muur

We doen ons uiterste best om alles op tijd en liever nog eerder te leveren! Heel fijn dat dat gewaardeerd wordt! Veel, plezier met uw product!

• Evelien Jansen
    Geverifieerde klant van Meesterwerken aan je Muur

Mooi resultaat,fijn dat je zelf de keuze hebt welk kleur garen er gebruikt wordt.

Antwoord van Meesterwerken aan je Muur

Dank voor de review!! Veel plezier ermee!

• De vries
    Geverifieerde klant van Meesterwerken aan je Muur

Alles besteld via site. Ging prima maar kreeg na paar dg nog geen link van verzonden artikel. Toen mail gestuurd na dag antwoord dat het erg druk was en ik de link zou ontvangen. Weer dag later ontvang ik mail met link naar dhl....die niet bleek te werken. Weekend nog gewacht, kon ik in dhl app aangeven dat ik het wilde ophalen en heb ik aangevinkt. Weer een paar uur later stond dhl voor de deur. Bij toeval was ik thuis. In dhl app staat dat ze nog moeten komen tot op heden.
    Kortom contact met klantenservice matig, link onjuist. Versturen duurt week. En dhl is verschrikkelijk maar dat is algemeen bekend jammer dat ze daar zaken mee doen. Post nl is iets duurder maar zoveel beter. Verder is artikel goed. Mijn advies wees eerlijk en zeg dat versturen lang duurt en ga weg bij dhl. Ik zag nu op site dat drukte ook vermeld wordt bij levering.

Antwoord van Meesterwerken aan je Muur

Dank voor uw review! Helaas kwam uw order precies in de piekdrukte terecht en konden we niet op tijd leveren, toen we dit concludeerde hebben we dit gelijk aangegeven op de site maar dit was inderdaad nadat u besteld had. DHL heeft inderdaad zijn slechte momenten waarvan dit een voorbeeld is, de link dat wij krijgen sturen wij door en dan moeten we er vanuit gaan dat ze het netjes afleveren en de link ook klopt en werkt. Gelukkig gaat het vaker wel goed dan niet goed.
    Wat betreft de uiteindelijk levering, U heeft besteld op woe 18 mei, levertijd is 3 werkdagen, dus dan had u de tuinposter moeten ontvangen op ma 23 mei. De tuinposter is geleverd 24 mei dus een vertraging van 1 werkdag en geen week zoals u zegt.
    Jammer dat u onze klantenservice als matig beoordeelt, u heeft ons een email gestuurd op zaterdag 21 mei over de verzending maar dan zijn wij gesloten, maandagochtend 23 mei om 9 uur hebben wij u direct gemaild over uw order en de vertraging van 1 werkdag. Sneller kunnen we helaas niet reageren!

• Sonja Bakker

Super goede service
    Mooie muurcirkel!

Antwoord van Meesterwerken aan je Muur

Dank voor de review! Veel plezier ermee!

• Matty Spaargaren
    Geverifieerde klant van Meesterwerken aan je Muur

Mooi doek alleen jammer dat er bij 3 van de 4 ijzerenringetjes om op te hangen er vouwen zaten niet strak getrokken
    Niet mooi plat gedrukt
    1 wel rechts boven

Antwoord van Meesterwerken aan je Muur

Beste Matty, neem per mail even contact met ons op en stuur ons de foto's van het doek zodat we dit kunnen oplossen want dit hoort wel netjes strak te zijn!

• Laurien Van der hoeven
    Geverifieerde klant van Meesterwerken aan je Muur

Snelle levering en helemaal naar wens! Zo blij met het puttertje.

Antwoord van Meesterwerken aan je Muur

Dank voor de review! Heel veel plezier met uw puttertje!

• Irms Hartog
    Geverifieerde klant van Meesterwerken aan je Muur

Duurde lang en eerst verkeerde bestelling ontvangen

Antwoord van Meesterwerken aan je Muur

Ik heb de order erbij gepakt en we hebben de bestelling in 3 werkdagen geleverd zoals ook op onze website staat vermeld, helaas was er bij het inpakken een fout gemaakt waardoor er een verkeerd doek was geleverd. Dit hebben we in 1 werkdag hersteld (koningsdag niet meetellende omdat dit een vrije dag is) Onze excuses voor het leveren van een verkeerde bestelling en jammer dat u het ervaarde als te lang.