MijnSchoenpoetsmachine
Schoenpoetsmachines voor particulieren en bedrijven
  • Sandome Hotel & Spa Nijmegen
    Geverifieerde klant van MijnSchoenpoetsmachine

Snel contact gehad over de vraagstelling en onderdeel werd snel geleverd

• Mandy beaumont
    Geverifieerde klant van MijnSchoenpoetsmachine

Snelle levering, product is goed

• Hoe beoordeel je MijnSchoenpoetsmachine?

• Joyce v.W.
    Geverifieerde klant van MijnSchoenpoetsmachine

Mijn vriend was bijna jarig en ik kon echt geen leuk cadeau voor hem bedenken. 4 dagen voor zijn verjaardag had mijn vriend een afspraak. Hij was wat aan de late kant en z'n schoenen waren ook nog eens vies. Nadat hij eindelijk een oud doekje had gevonden en de doos met schoenenspul op z'n kop had gezet om het goede schoonmaakspul te vinden om z'n schoenen schoon te maken, vertrok hij met half schone schoenen naar z'n afspraak. Toen wist ik het! Ik ga op zoek naar een schoenpoetsmachine! Nadat ik verschillende websites had bekeken met schoenpoetsmachines maar nog niet echt wijzer was geworden kwam ik op de site van Mijnschoenpoetsmachine uit. Ik stuurde een mailtje met de vraag of zij een schoenpoetsmachine op voorraad hadden en of ze deze nog binnen 2 dagen konden leveren aangezien mijn vriend op Maandag jarig was en het nu Donderdag was. Ik kreeg direct telefoon met veel informatie en het goede nieuws dat ze er een op voorraad hadden en dat ze hem zelfs persoonlijk bij ons af wilden leveren omdat de machine met de post waarschijnlijk niet op tijd binnen zou zijn voor mijn vriend's verjaardag. Zondagochtend kwam Roland dan ook persoonlijk de poetsmachine brengen en ik heb hem direct cadeau gegeven aan mijn vriend. Wat een service!! Hij was en is er super blij mee. En vooral, hij gebruikt hem goed en heeft nooit meer vieze schoenen. Dankjewel!

• Melanie Devoldere

Perfecte service, snelle levering, goede opvolging in 1 woord super

• Pieter
    Review voor MijnSchoenpoetsmachine

Uitstekende service, prettig persoonlijk contact gehad met Roland. Aanrader!

• MC-SQUARE Belgium bvbva
    Geverifieerde klant van MijnSchoenpoetsmachine

Geweldige service, snelle correcte afhandeling van de bestelling.