MijnSporttoestel.nl

MijnSporttoestel.nl

MijnSporttoestel.nl richt zich op de verkoop van hoogwaardige sporttoestellen en sportaccessoires in de Benelux.
9,7

• Christian Spiga
    Review voor MijnSporttoestel.nl

Really nice people that help you as much as possible. Thanks

• Martine Brient

Vhvhh

• Hoe beoordeel je MijnSporttoestel.nl?

• Sjors
    Review voor MijnSporttoestel.nl

(over de soundboks GO) Goede service, leuke prijs, goed en duidelijk contact. Moest m wel zelf ophalen maar heb eerlijk gezegd ook niet gevraagd of hij hem kon opsturen. Wie weet

• Vince
    Review voor MijnSporttoestel.nl

Erg fijne service, goede communicatie en zeer vriendelijk contact. Zeker een aanrader!

• Polar Vantage V3 user
    Review voor MijnSporttoestel.nl

Scherpe prijs, goede levering (ben alleen geen fan van DPD) en snel antwoord op gestelde vragen. Gewoon zoals het hoort te gaan bij een online bestelling.

• Jayne Willenstein-McKinley
    Review voor MijnSporttoestel.nl

Goede en snelle levering. Altijd direct contact met medewerker per email. Wordt goed op de hoogte gehouden over product. Zeker aan te raden !

• Hugo
    Review voor MijnSporttoestel.nl

Goede service- doen wat ze beloven. Snelle levering

• Sten Boehle

• Gunther Verlies
    Review voor MijnSporttoestel.nl

Aangenaam contact met mr Kerremans die actief meezocht naar een oplossing voor mijn probleem. Ik kan alleen maar positief zijn!

• Mattia Verreydt
    Review voor MijnSporttoestel.nl

Fijne installateur en zaakvoerder. Alles vlot en goed verlopen. Enige minpuntje is dat ze in de fabriek vergeten waren om een rubberenpootje (dat voor balans zorgt van het toestel) eronder te zetten waardoor het apparaat kwikkelt (voorlopig opgelost met wat karton eronder). De installateur ging een nieuwe bestellen en deze brengen. Indien dat gebeurd is dan verander ik de review naar vijf sterren :).

• Robert Michielsen
    Review voor MijnSporttoestel.nl

Uitstekende service, smartbike besteld, deze werd door transporteur beschadigd geleverd.
    Nieuwe was niet meer leverbaar. Heb uiteindelijk een duurdere mogen ontvangen met een gereduceerde bijbetaling. Echt een servicegericht en klantgericht bedrijf. Kom je niet veel meer tegen. Super tevreden.

• Kees
    Review voor MijnSporttoestel.nl

Erg blij met mijn Coros horloge.