MijnWandelsokken

Onze missie is zorgen voor vitale en fitte benen. Sokken met de juiste compressie om de bloedcirculatie te stimuleren en vermoeide benen te voorkomen. Blaren en pijnlijke voeten zijn verleden tijd!
Wandelen Hiking Sokken
8,8
Filter 163 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 162 met beschrijving

• Ellie Heuvel

Goede sokken

• Stefanie Recour

-----

• Hoe beoordeel je MijnWandelsokken?

• L Dell'Avo
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Zouden uitzoeken waar mijn sokken zijn gebleven maar heb na 10 dagen nog steeds niets vernomen. Zou aan UPS liggen

Goedendag mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en recensie.

Na overleg en discussie met UPS is er uit voort gekomen dat de sokken bij uw buren of enkele huizen verderop zijn afgeleverd. Dit is ondertekend door een van de bewoners die deze in ontvangst hebben genomen zoals op de Track en Trace te lezen.

Om u tegemoet te komen zullen wij u een nieuw paar opsturen zodat u kan genieten van uw bestelde sokken.

Sokken zullen zsm. verstuurd worden, u zal een nieuwe track en trace code ontvangen via de mail.

• Alie Honderd
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Ik heb 2 paar besteld en betaald. 1 paar gekregen. Over gemaild maar geen reactie. Ik voel me bedrogen gelukkig is er snel gereageerd en zijn de sokken alsnog afgeleverd

Goedendag,

Hartelijk bedankt voor uw recensie.

Wij hebben u een aantal weken geleden een email gestuurd om u te attenderen op het feit dat de kleur 'berry' garen niet leverbaar waren. Hierdoor kon desbetreffende sokken paar niet gebreid worden. Wij hebben u de optie geboden om een andere kleur te kiezen.

Wij hebben hier verder niks over gehoord, vandaag zijn de sokken verzonden.

Bedankt en fijne wandelkilometers.

Wouter

• Sandra Knaap

Slecht product.

Goedendag,

Hartelijk bedankt voor uw reactie!

Zou u meer toelichting en uitleg kunnen geven wat er zo slecht aan is aan de sokken? Wij krijgen juist volop positieve reacties. Wij zijn erg benieuwd wat er in uw opinie slecht is aan het product.

Ik kijk graag uit naar uw reactie.

Een hele fijne dag toegewenst.

• Els Stoffers

Goede service

• Judith Goetelen
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Goeie service,moet ze nog uit proberen maar ze zien er goed uit;

• Tine Doeschot
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Snelle levering. Fijne sokken.

• Jannick Toebaert
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Snel geleverd en ze passen perfect

• Olga de Vries

Snelle service

• Bernadette Drenth
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Snel geleverd maar helaas in een veel te grote onhandige doos waardoor het nodeloos een pakket werd

• Jolanda Redeker

mooie kwaliteit,

• Joanne van Vliet
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

De wandelsokken zitten prima, het duurde wat lang voor ze geleverd werden.

• Nancy Nobels
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Even erop moeten wachten, maar na telefonisch contact de dag erna mijn kousen ontvangen.

• Vera Steenhart
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Pas een keer een trail mee g ook de en maar ze zitten prima

• Jelle Molenaar
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Snelle levering. Goede kwaliteit.

• Gonda Kuijpers-Nouws
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Jammer dat ik geen bericht kreeg dat de sokken onderweg waren.

• Stefan Entbrouxk
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Helemaal weg van deze Pickleball sokken. Ze hebben me in Den Haag een bronzen en zilveren medaille opgeleverd. Als dat geen mooie reclame is. Alvast bedankt ook voor de snelle en perfecte service. Mvg Stefan

• Marie-josé Van Heerebeek
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Ik heb 2 paar gekocht en daar gaan er nog bij komen. Eindelijk geen blaren meer. Geweldig product!

• Es
    Geverifieerde klant van MijnWandelsokken

Mijn sokken waren zoek geraakt bij DHL. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik de sokken ontvangen.

Antwoord van MijnWandelsokken

Goedendag, de sokken zijn op zaterdag 28 mei besteld en op dinsdag 31 mei verzonden. Na dat het pakketje verzonden wordt, ligt er een mate van verantwoordelijkheid bij de bezorger van de pakketjes. Helaas heeft de bezorger u gemist en het pakketje zoals UPS zegt afgeleverd bij een UPS acces point. Helaas is deze zending blijkbaar niet juist afgeleverd bij het UPS acces point. Zoals ik in de mail geantwoord heb, wij zorgen dat u uw kousen krijgt, daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. U zal de kousen zsm. ontvangen.