Morningstar Sleeps

Morningstar Sleeps

Morningstar Sleeps is een 100% Nederlands merk. De bron daarvan ligt in het zonnige Zeeland, waar hard werk, transparantie en eerlijkheid voorop staan. Dit is dan ook een directe invloed geweest op de visie en denkwijze binnen het bedrijf.

Het is ten eerste te herkennen in de producten, waarvan het hoofddoel vanaf dag 1 was om de allerbeste prijs/kwaliteit verhouding van Nederland te bieden. Ten tweede is het te herkennen in de service. Bij ons geen verkooppraatjes of subjectief advies, maar het advies dat je nodig hebt en altijd vrijblijvend! Tevens reageren wij altijd binnen 1 dag op alle vragen.

Als kwaliteitsmerk hebben wij onze partners zorgvuldig geselecteerd en met name gezocht in Nederland. Zo houden wij de lijntjes kort en de kwaliteit hoog! Daarnaast hechten wij buitenom de kwaliteit veel waarde aan de natuur. Om die reden is ook duurzaamheid onderdeel van onze visie. Wij gebruiken om die reden hoofdzakelijk duurzame materialen en planten voor elk verkocht matras en bed een boom.

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022