Natuurverfwebshop
Natuurverf is gemaakt van onschadelijke, natuurlijke en zoveel mogelijk herwinbare producten. Hierbij kunt u denken aan lijnolie, bijenwas, krijt, cellulose, natuurlijke aarde- en mineraalpigmenten.

De natuurverf die wij aanbieden is biologisch afbreekbaar en past daarom in de ecologische kringloop. Een voorbeeld van een natuurverf is de Allb├Ąck lijnolieverf die wij in ons assortiment hebben.

Natuurverf is veilig voor onze gezondheid, en kan om deze reden zelfs door zwangere vrouwen gebruikt worden. Neem vrijblijvend contact met ons op als u vragen heeft over onze ecologische verf.
Filter 211 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 110 met beschrijving

• A.O. Amsterdam
    Geverifieerde klant van Natuurverfwebshop

De producten zijn natuurvriendelijk, en je kunt langs komen zodat je de verfkleuren in het echt kunt beoordelen onder de daglichtlamp. Er werd ook heel snel en vriendelijk gereageerd op mijn vragen, en de klantenservice gaat erg ver. Verzendtijd heb ik geen ervaring mee omdat ik mijn bestelling zelf heb opgehaald, maar als dat net zo snel gaat als de reacties dan zit dat ook wel goed.

• Ellen van Rooij
    Geverifieerde klant van Natuurverfwebshop

Goed product, goede snelle service, goede adviezen

• Hoe beoordeel je Natuurverfwebshop?

• L.C Kerver

• Jeanette de Haas

Vlotte levering volgens verwachting

• Johan Ten Hoopen
    Geverifieerde klant van Natuurverfwebshop

Eenvoudige keuze mogelijheid en correcte afhandeling. Via DHL volledig op de hoogte van bezorging.

• Jasmijn de Boer
    Geverifieerde klant van Natuurverfwebshop

Duidelijke website en prima service , had iets niet helemaal goed gedaan kreeg meteen een mailtje.

• marcel matthes
    Geverifieerde klant van Natuurverfwebshop

Super snelle levering.. Top..

• Roger de Brabander
    Geverifieerde klant van Natuurverfwebshop

Geweldig! Hart voor Natuur en service! Vriendelijk en razendsnel!