Oordoppenstore.nl

Oordoppenstore.nl

Onze missie & ons doel is om bij te dragen aan de gezondheid van mensen en te werken aan een gehoorschade-vrije toekomst door universele oordoppen.
8,7
Filter 547 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 438 met beschrijving

• Ton van Deursen
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Ik heb na meer dan een week de oordopjes nog niet ontvangen. Na contact werd er gerefereerd naar algemene voorwaarden die niet overeenkwamen met die op de website te vinden waren. Als je oordopjes te laat zijn wordt er pas na 2 weken actie ondernomen.

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Hallo Ton, we zien dat je de review hebt aangepast. De algemene voorwaarden staan duidelijk op de website vermeld. Hier staan ze eenvoudig uitgelegd: https://ravesafe.nl/algemene-voorwaarden/. En omdat we lid zijn van Stichting Webwinkelkeur hebben we hier de formele variant: https://ravesafe.nl/algemene-voorwaarden/ingewikkeld/. Beiden zijn op de website te vinden en zijn je aangeboden tijdens het afrekenproces. Tot nu toe hebben we altijd binnen 24 uur actie ondernomen op al je berichten. We hebben daarin een duidelijke prognose gesteld van 6 dagen. Die dagen hebben we nodig om een case te kunnen starten bij onze logistieke partner, zoals we je hebben duidelijk gemaakt via e-mail en WhatsApp. Mocht je nog vragen hebben dan kun je mailen naar info@ravesafe.nl. We reageren op of na 13 december zodat we de case kunnen starten bij onze logistieke partner.

• Lauree Sine
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

My ears made it through the flight with the Earplanes!

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Lauree! Veel comfortabele vluchten toegewenst ;-)

• Hoe beoordeel je Oordoppenstore.nl?

• Aike Praat
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Mijn product was snel binnen en ze werken echt perfect op alle soorten feesten

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Aike! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Hanneke Bruintjes
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Snel geleverd en keurig verpakt

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Hanneke! Veel comfortabele vluchten toegewenst ;-)

• Joris Fortuin

Goede service

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Joris! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Lobke Savenije

Goede prijs kwaliteits verhouding

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Lobke! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Hennie
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Uitstekend geluid met de oordopjes in, na 30 min merk je het niet meer dat je ze in hebt.

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Hennie! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Quinten Olde Daalhuis

Geweldige klantenservice goed product

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Quinten! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Judith Heins

De dopjes helpen niet.

• Rolf
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Service was prima; er waren leveringsproblemen maar dat werd keurig en tijdig aangekondigd met gelijktijdig aanbieden van een oplossing. De doppen zelf zitten goed, zien er goed uit, maar persoonlijk vond ik de doppen in maat Large niet supergoed dempen. Is denk ik persoonlijk en ook wat je hiervoor gewend was (ik had hiervoor op maat gemaakte doppen die natuurlijk veel meer dempen). Voor het geld kun je het gewoon proberen en vallen ze waarschijnlijk goed in de smaak.

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Rolf! Veel veilige kilometers toegewenst ;-) Mocht je behoefte hebben aan een nog grotere maat, we hebben nog een XL liggen. Neem dan even contact op via info@motonoise.nl.

• Joràn
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Enige oordopjes die ik na een tijdje gewoon niet meer voel. Prettig contact met de webshop

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Joràn! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Muriël Brandon
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

De oordoppen passen niet goed en bieden mij onvoldoende bescherming.

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Hallo Muriël, heb je behoefte aan een grotere maat? Dan kunnen we je nog een XL oordop toesturen. Neem dan even contact op via info@motonoise.nl. Als de oordoppen niet te klein zijn, kijk dan nog even goed naar de instructies in de handleiding. Dan zou het moeten lukken om de oordoppen goed aan te brengen.

• Mirjam de Graaff
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Super service! En zeer fijne oordopjes. Mijn oudste had ze al lang geleden van de eigenaar van Rafe Save gekregen en nu wilde de middelste ze ook graag hebben. Volgend jaar ook voor de jongste 👍

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Mirjam! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• floki Schollema
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

uit het oor halen, zelfs met het bijgekochte artikel valt niet mee

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Hallo Floki, wij bieden geen artikelen aan die het mogelijk maken de oordoppen uit het oor te halen. Lees alsjeblieft de instructies in de handleiding door voor het plaatsen en verwijderen van de oordoppen.

• N P
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Heb na ontvangst bestelling e-mail gestuurd (29 aug) met vraag. Website belooft antwoord binnen 24 uur, ik wacht al bijna vier dagen (nu 1 sept) maar geen respons. Appcontact van vóór de bestelling verliep niet heel slecht, maar zeker niet goed: kan wat mij betreft een stuk klantvriendelijker

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Hi Natalia, we hebben contact gehad over de maten die je zou kunnen gebruiken. Je wilde specifiek één maat met filters aanschaffen om zo geen Startset te hoeven kopen. Na ontvangst bleek die ene maat toch te groot en heb je alle producten geretourneerd. We hebben je voorzien van een retourlabel. We gaan er vanuit dat het hiermee is opgelost.

• Annegreth Sanderse
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Blijven moeilijk zitten en werken niet. Veel geld voor wat het is.

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Hi Annegreth, neem even contact op via info@earplane.nl als je wilt dat we je voorzien van een andere maat. Is dat geen oplossing voor je? Dan horen we het ook graag en kijken we graag alsnog wat we voor je kunnen doen.

• Lilian Van der Spek
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Nog niet gebruikt, kan daar niets over zeggen. Levering was vertraagd, werd duidelijk over gecommuniceerd, met ook de keuze om het af te zeggen.

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Lilian! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Rudy De poel

Top service 👍🏻

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Rudy! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Iljaaaa
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Heerlijk man, kom bij Trym gewoon vooraan staan zonder dat ik de uren daarna doof was/een piep had. Dik tevreden!!

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Ilja! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Ans Draad
    Geverifieerde klant van Oordoppenstore.nl

Goede prijs voor een prima, goedwerkend product

Antwoord van Oordoppenstore.nl

Bedankt voor je review, Ans! Veel veilige kilometers toegewenst ;-)