Oortjessale

Oortjessale

Webwinkel met oortjes, koptelefoons en accessoires voor particulieren, bedrijven en het onderwijs tegen een scherpe prijs. De themashops koptelefoon-onderwijs.nl en Rkop.nl vallen hier ook onder.
Audio, Zakelijk, Groothandel
Filter 192 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 111 met beschrijving

• Vincent Schuimer
    Geverifieerde klant van Oortjessale

Goede en snelle service, snelle correcte levering.

• Stichting PrimAH
    Geverifieerde klant van Oortjessale

Ze reageren zeer snel en adequaat. Bestelling wordt snel verwerkt en daardoor zeer snel in huis.

• Hoe beoordeel je Oortjessale?

• Jose

goede service, snelle levering

• Peter van Diepen
    Geverifieerde klant van Oortjessale

Makkelijke opzet. Bestelling snel in huis

• Sonja

snelle levering, scherp geprijsd

• Wendy (Casa dell’Arte)
    Geverifieerde klant van Oortjessale

Als ervaren museumgids en reisleider ben voor mijn eigen bedrijf Casa dell’Arte op zoek gegaan naar een betaalbare en aantrekkelijk ogend communicatie systeem. Naast de fraaie vormgeving en gewicht, was de prijs zeker een belangrijke overweging en het Rkop systeem bood precies waar ik naar op zoek was.
    Ik twijfelde want bij interactief rondleiden leek de two-way versie erg aantrekkelijk. Uiteindelijk heb ik toch voor de one-way versie gekozen omdat bij deze versie mijn klanten eigen koptelefoons kunnen gebruiken wat wel zo hygiënisch is. Voor die klanten die daar niet over beschikken kun je losse Rkop koptelefoons aanschaffen die je kunt voorzien van een kapje waardoor je de koptelefoons steeds weer schoon kunt hergebruiken.
    Het systeem werkt storingsvrij in de verschillende musea waar ik heb rondgeleid. De batterijduur is ijzersterk want na 10 uur rondleiden was er nog geen afname van de batterijduur te bemerken. Het meesjouwen van losse batterijen of een oplaadkoffer is dus niet nodig!
    Mijn ervaringen zijn bijzonder positief zowel met het systeem als met de geleverd service. Mijn klanten kunnen me nu overal goed horen zonder dat ik de andere bezoekers lastig val met een harde stem. Kortom, ik wil niet meer zonder!

• Shanna Luitingh
    Geverifieerde klant van Oortjessale

Erg goede service, na een kort telefoontje bleek van alles mogelijk om ons tegemoet te komen. Met een korte levertijd.

• j willemsen

Gewoon goed

• Ronald Schoots
    Geverifieerde klant van Oortjessale

Supersnel, helemaal volgens wens.

• Henk Verheul
    Geverifieerde klant van Oortjessale

Duidelijke website en snelle levering. Prijs/kwaliteitverhouding ook prima.