Arnesteinweg 37

meer dan 3 jaar uitstekende leveringservaring

arjen velema beoordeelde op 2019-08-05

prima gedaan.

Angela Klappert beoordeelde op 2019-07-31

Ik ben erg tevreden. Het artikel werd snel geleverd. Ook slaap ik dieper, wordt ik in de nacht niet meer wakker van elk zacht geluidje en voel ik mij meer uitgerust als ik wakker wordt. Alleen het er sneller van in slaap vallen vind ik wat tegenvallen... maar ik ben pas een halve week bezig dus wie weet komt dat nog.

M. Relou beoordeelde op 2019-07-29

Ik bestel regelmatig en heb de bestelling de volgende bezorgdag keurig in huis.

Nico Castelein beoordeelde op 2019-07-19

Pakje niet traceerbaar ,niet ontvangen.

M.P.C. Geven beoordeelde op 2019-07-15

Heel te vrede

Norbert Dolgner beoordeelde op 2019-07-10

Kommunikation prima,
Lieferung problemlos

Marianne Bouman beoordeelde op 2019-07-06

Goede producten.
Zeer snelle levering, de volgende dag al in huis!

Nadine beoordeelde op 2019-07-03

Makkelijk besteld, betaald en de volgende dag ontvangen! Top.

veronique peclat beoordeelde op 2019-07-03

Site qui est compliqué de faire changer...la commande ou la page

Rob Kramer beoordeelde op 2019-06-29

Donderdag besteld. Nu zaterdag. Bericht gekregen op donderdag dat bestelling is afgerond. Verder geen bericht meer gekregen en track en trace geeft geen informatie. Afwachten dus.

Dimitri Van Immerseel beoordeelde op 2019-06-26

Tevreden. Nu ook betalen met bancontact app

Henk Hermes beoordeelde op 2019-06-20

Makkelijk besteld en snel geleverd.

J M C van de Vliet-Vergeer beoordeelde op 2019-06-14

Snelle bezorging.

M.M. Bredek-Mestemaker beoordeelde op 2019-06-06

Vlotte levering. Duidelijke berichtgeving.

Christine Comeyne beoordeelde op 2019-06-05

Het rubberen knijpertje van één van de flesjes was samengedrukt, net als het kartonnen doosje.
Doch het knijpertje is gelukkig niet beschadigd.
Groetjes,
Christine

silvia de vries beoordeelde op 2019-05-26

Zeer snel tevreden

Nico Castelein beoordeelde op 2019-05-22

In 1 dag van Nederland naar België geleverd!

André Aantjes beoordeelde op 2019-05-22

Makkelijk te bestellen en snel in huis