Originalcbd
Original CBD, als je voor CBD van topkwaliteit gaat.
Original CBD producten zijn door jarenlange ervaring, in combinatie met de nieuwste wetenschappelijke processen, ontwikkeld. Wij kunnen jou hierdoor de allerbeste kwaliteit garanderen, voor nu en in de toekomst.

Getest op zowel CBD als terpenen gehalte
De Original CBD, is zover wij weten, het enige CBD product wat niet alleen is gestandaardiseerd op het CBD gehalte, maar ook op het Terpenen gehalte. Iedere druppel van de Original CBD bevat minimaal 2 mg aan zuivere CBD, gecombineerd met het maximale percentage aan terpenen. Original CBD-olie is een Natural High Quality Controlled CBD product en is 1 van de beste CBD-olie ter wereld.
De zekerheden van https://www.originalcbd.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019