Own Your Flow

Own Your Flow

Own Your Flow is een online edelstenen winkel, maar in essentie nog veel meer. Own Your Flow is een gevoel, een bepaalde manier van bewustzijn en leven. Jantine Coehoorn (Founder Own Your Flow) gelooft dat elk mens het geboorterecht heeft om zijn of haar werkelijke essentie te belichamen en dat is precies waar Own Your Flow voor staat.
  • Janne
    Review voor Own Your Flow

Ik heb al een aantal keer gekocht bij own your flow en steeds een top ervaring gehad. De stenen worden zorgvuldig verpakt en worden snel geleverd. De stenen zijn stuk voor stuk zeer mooi. Ik nam al 2 keer deel aan een live sale, dit is fijn want dan kan je de kristallen goed bekijken en je krijgt uitleg over de werking. Wel jammer dat er veel mensen deelnemen aan de live (soms zijn de stenen snel weg).

• Marlous
    Review voor Own Your Flow

Heb al meerdere keren bij deze kanjers mogen edelstenen en sieraden mogen bestellen en de service is goed en persoonlijk.
    Ze denken met je mee als je een vraag hebt.
    Ik ga zeker vaker bij Jantine en Jorryt bestellen.

• Hoe beoordeel je Own Your Flow?

• Paula
    Review voor Own Your Flow

Top service, en een hele mooie kwaliteit.
    Altijd een gezellige live en superlieve mensen

• Willeke
    Review voor Own Your Flow

Jantine is echt een topper en helpt je als je vragen hebt. In de shop staan mooie foto's
    met duidelijke uitleg over alle stenen. De edelstenen live met Jantine zijn altijd heel gezellig en de manier hoe zij te werk gaat is dan ook heel duidelijk. De stenen worden altijd snel geleverd en zijn altijd netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Ik ben dan ook zeer tevreden met Own Your Flow en raad iedereen aan om te bestellen bij deze leuke webshop.

• Sanne
    Review voor Own Your Flow

Geweldige webshop, de eigenaresse, Jantine, is superlief en er wordt altijd fijn gecommuniceerd.

• Jantien
    Review voor Own Your Flow

Al in haar vorige webwinkel mooie dingen gekocht. Daar was de service ook fijn,persoonlijk en snel. Nu bij Own Your Flow al idioot veel stenen gekocht en altijd zorgvuldig verpakt (via andere webwinkels worden kleinere stenen nog wel es snel met meerdere in een rolletje plastic verpakt waardoor ze gebroken aankomen) dit heb ik bij Jantine nog nooit gehad.
    Alle stenen worden keurig verpakt en de kwetsbare stenen worden extra zorgvuldig beschermd opgestuurd.
    Een lief geschreven kaartje erbij maakt de bestelling af en persoonlijk...
    Jantine kent je (in de lives op facebook en instagram kent ze je naam,ookal heb je daar een nickname)
    Hele fijne,warme energie 💖

• Sabine
    Review voor Own Your Flow

Omdat je echt hele mooie stenen krijgt (en ja voor ieders portemonnee) maar vooral vanuit een hele fijne vibe en ik denk dat Own your flow uniek maakt. Geen vraag is te gek en je krijgt echt persoonlijke aandacht. De lives zijn zeker ook een aanrader als je de vibe die je door de site heen voelt ook eens wilt ervaren.

• Marissa van Wierst
    Review voor Own Your Flow

De persoonlijke service is uitzonderlijk fijn, het voelt vertrouwd en betrouwbaar. Jantine is een lief mens. De stenen zijn altijd prachtig en divers. In soort, maat en prijs. Ik vind de website overzichtelijk en aantrekkelijk en hetzelfde geld voor de FB pagina. Ik kom hier steeds terug met veel liefde. Dikke aanrader dus om hier iets te kopen.

• Mandy
    Review voor Own Your Flow

Snelle levering en super behulpzaam als je wat later betaald.

Hele lieve mensen❤️

• Anna
    Review voor Own Your Flow

Dit is een van mijn favoriete edelstenenshops, mooie producten, leuke live sales en Jantine reageert altijd snel en makkelijk op vragen.