PCMX.NL
Sinds 2007 bestaat de webshop van Jan de Vos in Hellendoorn.
We willen onderscheid maken door goede producten voordelig aan te bieden, en in de markt van prijsvechters een goede aftersales service te realiseren.
Een webshop voor allerhande artikelen.
Vooral: Compressoren, Tuin/Park gereedschappen, electronica, Pitbikes en Quads
9,7

• Willem de Feber
    Review voor PCMX.NL

Ik ben echt tevreden met de service en zeer snelle levering.
    Ik weet zeker dat bij J.vos meer apparaten gaat kopen.
    Ook nu heb ik mijn tweede tuinfrees binnen en met mijn eerste tuinfrees heb ik ruim tien jaar mee gedaan.
    Jan , vriendelijke dank voor de aflevering en de snelle service.

• Jgmm
    Review voor PCMX.NL

Goede kwaliteit Frame Vouwtent 3 x 3 Metaal en snel correct geleverd. Ideaal voor op de camping en dan vooral aan de kust.

• Hoe beoordeel je PCMX.NL?

• Egon Penners
    Review voor PCMX.NL

Vandaag de motor grondboor geleverd
    Deze met de 300mm boor in de kleigrond gezet en het boren ging probleemloos
    Mooie degelijke machine.
    En na 1 dag geleverd

• Mike
    Review voor PCMX.NL

leuke spullen voor leuk geld !!

Website zou iets overzichtelijker mogen van mij !

• Jonatan
    Review voor PCMX.NL

Prima afgeleverd, erg snel en niet duur.

• Rick
    Review voor PCMX.NL

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

• Niels
    Review voor PCMX.NL

Van te voren gebeld en werd vlot te woord gestaan. Hadden de compressor op voorraad en snel verstuurd. Snelle stille compressor TOP

• Martijn
    Review voor PCMX.NL

Afgelopen mei (2015) heb ik een compressor gekocht bij PCMX.nl helaas liep deze door een productie foutje vorige week vast. Gebeld en vrijwel direct opgelost. Ik kon de nieuwe pomp snel en eenvoudig omruilen doordat ik in de buurt was. Omdat ik redelijk afhankelijk ben van deze compressor, wil ik graag wat slijt delen op voorraad hebben. Deze heb ik voor niks mee gekregen! Echt super!

Een groot voordeel van deze shop is dat ze een fysiek bezoek adres hebben waar je altijd op afspraak langs kan. Met een echte voorraad en kennis van zake. Ik ben helemaal tevreden zoals ik geholpen ben en ik kom zeker weer!

Jan nogmaals bedankt en de groeten van Martijn

• Piet
    Review voor PCMX.NL

Bij PCMX een grasmaaier besteld. Deze werd de volgende dag al bezorgd.
    Helaas was er transportschade opgetreden, waardoor wij de machine niet konden gebruiken.
    Telefonisch overleg gepleegd met PCMX en foto's van de schade doorgemaild.
    Per omgaande werd door PCMX persoonlijk een nieuwe maaier aan huis gebracht( 220 km enkele reis) en de beschadigde mee teruggenomen.
    Kijk: dat noem ik nog eens NAZORG.
    Wij kunnen deze webshop met een gerust hart aanbevelen!

• staskowiak robert
    Review voor PCMX.NL

Alles mooi zoals afgesproken.Bedankt.
    Een aanrader.

• The CoolBikingCompany
    Review voor PCMX.NL

Supersnelle beantwoording / servicegericht / goede prijs / aanrader ! Ons bedrijf lag plat door defecte compressor, volgende dag alles weer operationeel Top, bedankt!!

• Wim Lubbelinkhof
    Review voor PCMX.NL

Omdat ik al meer bij dit bedrijf gekocht heb en tevreden ben over de producten en zeker ook over de nazorg.
    Heb ik nu een takkenzaag gekocht op accu werkt prima makkelijk in gebruik en natuurlijk stil geen snoeren of de lucht van de brandstof.
    En de oplader en de accu kun je ook voor de bladblazer kettingzaag hagenschaar ect gebruiken,ideaal.

• ceesconijn@hotmail.com
    Review voor PCMX.NL

zeer goed, snelle levering. ECHT EEN AANRADER.