PS4-custom.nl

Sinds 2016 zetten wij de toon in customizables in de console branch. U koopt bij ons met zekerheid van kwaliteit, snelle levering en service.

• Janos Catsklopping

Jds 030 oplaadstation heeft het nooit gedaan
    Jds 001 oplaadstation was al na 3weken stuk

Voor beide chips heeft ps4 custom het goed opgelost met mij dus ik ben heel blij ermee

Antwoord van PS4-custom.nl

Goede zondagmiddag Janos,

Bedankt voor je review. Het spijt me om te horen dat je een slechte ervaring hebt met de chips. Je had contact met ons kunnen opnemen om er achter te komen of we een oplossing kunnen vinden. Het lijkt me raar dat beide chips kapot zijn en ik verwacht daarom dat de JDS-030 controller misschien een fout heeft in de batterij. Wanneer die kapot is zal het niet uitmaken hoeveel chips je op je controller plaatst, geen zal werken.

Wat betreft de JDS-001 chip, zou je me kunnen vertellen wat daaraan kapot is. Dan kan ik kijken wat een geschikte oplossing is.

Zou je in de toekomst bij andere webshops of bestellingen contact opwillen nemen wanneer producten kapot zijn, dan wordt je sneller geholpen. Je hebt nu ruim 2 weken gewacht om je melding bekend te maken terwijl ik je direct geholpen zou hebben als je het eerder had gedaan.

Ik hoor graag weer van je.
    Met hartelijke groet,
    Marcel

• C. Erkelens

Super snel in huis.

• Hoe beoordeel je PS4-custom.nl?

• Rudi Maas
    Review voor PS4-custom.nl

Snelle service. Prima gedaan.

• E.A.H. Winthorst

Goed prijs

• Dick Laning

Aflevering volgens afspraak

• S.K.
    Review voor PS4-custom.nl

Snel geleverd en keurig verpakt. De controller doet het weer.

• Kevin Kunne

snelle levering

• Fred Emaus

Snel geleverd

• Maciej Czuprynski

Alles prima

• Frans slager
    Review voor PS4-custom.nl

goeie prijzen, wel even uitzoeken welk type ik had, maar dit was geen probleem als je de controller zelf gaat repareren