Paper Surprise Dolls

Paper Surprise Dolls

Wij zijn Paper Surprise, een creatieve speelgoedontwikkelaar, gevestigd in Nederland. Wij maken hoogwaardig speelgoed om mee te spelen en te verzamelen, gemaakt van magnetisch papier.

Bij Paper Surprise geloven we dat kinderen de beste uitvinders, makers en curators zijn wanneer het over speelgoed gaat. Onze eerste speelgoedlijn, de Paper Surprise Dolls zijn ontstaan uit ideeën en schetsen van kinderen. Ons doel is om kinderen te inspireren, kinderen plezier te geven en te zorgen voor verbinding in de wereld met onze magneetpoppen en actiefiguren.

Stap voor stap zullen we proberen een nieuwe wereld te creëren (Paper Surprise World) met eindeloze mogelijkheden, waarin onze poppen en actiefiguren centraal staan.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020