Pharmacity
Pharmacity is een online groothandel in medische artikelen zoals handgel, handschoenen, desinfectiezuilen, dispensers, mondkapjes, antibacteriële doekjes en overige producten en verbruiksartikelen voor verschillende oplossingen in verschillende sectoren, zoals de zorg, facilitair en overheid.

De kwaliteit van de producten zit bij ons hoog in het vaandel en daarom levert Pharmacity voornamelijk producten die gemaakt zijn in de EU om zo constante levering en hoogwaardige kwaliteit te kunnen garanderen. Daarnaast worden alleen producten in het assortiment opgenomen waarvan de juiste en complete certificaten beschikbaar en gevalideerd zijn.

Wij bieden de producten voornamelijk aan ziekenhuizen, klinieken, huisartsen, verpleeghuizen, dokters- en artsen praktijken. Ook stellen wij onze producten beschikbaar aan particulieren.
De zekerheden van https://www.pharmacity.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020