Pink Kiwi

Pink Kiwi

Pink Kiwi is een webwinkel vol met prachtige producten van papier en karton en vol met verf, stiften en inkt. Speelgoed voor kinderen, kaartjes, schriften, puzzels, spellen en nog veel meer. Allemaal van de beste merken van Europa en duurzaam gemaakt.

De producten hebben een extra focus op kinderen inspireren tot creativiteit en het uitleven van hun fantasie. Zij bouwen hun speelgoed zelf om mee te spelen of zij creƫren hun eigen vrolijke decoratie voor in hun slaapkamer. Ons speelgoed is heel geschikt om te decoreren met stickers, verf, kleurpotloden en viltstiften. Naast het speelgoed en papieren producten vind je bij Pink Kiwi ook stiften, verf, tape en meer om je creativiteit de vrije loop te kunnen laten.

De zekerheden van https://pinkkiwi.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018