ProSkating Webshop

ProSkating Webshop

ProSkating is inmiddels een welbekende naam in de schaats- en skeelerwereld. Inmiddels brengen we voor het 22e seizoen achtereen met succes het schaatsmagazine ProSkating in de markt. Waar u in het magazine vooral de achtergrond verhalen leest, vindt u op http://www.proskating.nl al het laatste schaats- en skeelernieuws.

Sinds 2015 hebben we daarnaast onze eigen webshop. Die stap was voor ons klein, want wij kennen de sport door en door en hebben veel contact met alle schaats- en skeelermerken. Met producten van veel grote schaats- en skeelermerken hebben we een zeer complete webshop met onze eigen voorraden en hanteren we scherpe prijzen en hebben we mooie aanbiedingen.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017